Lamek Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ble enda en liten bestilling fra MV:) Mv.Turbogrenrør m30 Bredbånds lamda kit 3" v-band Nits feste til pads Pads til sinterlamell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 grenrøret er hvertfall bra ser det ut som, blankt og fint' Bra sveisa og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 grenrøret er hvertfall bra ser det ut som, blankt og fint'Bra sveisa og Håper det.. må lage ny turboflens til det da det er større flens på turboen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Noen som vet om jeg må ha pulsesplitt grenrør når jeg har pulsesplitt turbo? Kan jeg ikke bare spisse kammret i turboen litt slik at lufta ikke treffer rett i flata der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 må ikke. men kjekt å ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Bare slip den spiss du, trenger ikke pulssplitt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hva er funksjonen med pulsesplitt egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Tidligere ladetrykk.. Den får en eksospuls i hull en og to, annenhver gang, om du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Kan jeg ikke bare spisse kammret i turboen litt slik at lufta ikke treffer rett i flata der?http://images.bimmers.no/files/txpg82z3r128stjpqscx.jpg Går den på "luft" og kjærlighet den motoren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Kan jeg ikke bare spisse kammret i turboen litt slik at lufta ikke treffer rett i flata der?http://images.bimmers.no/files/txpg82z3r128stjpqscx.jpg Går den på "luft" og kjærlighet den motoren din? Det var da fælt så bokstavelig vi skulle være Nei det skulle vel stått eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 så det er bare og slipe den ned da? sitter med samma "problemet" som lamek her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben Are Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ja går fint å bare porte opp turbin huset. Pulssplitten har minimal effekt på en stor 6er uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hehe. vil ikke si at turboen skal på en stor 6er... Er jo bare en 3,5l.. Hx55 er opprinelig til volvo lastebil med 480hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben Are Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Joda, volvo motorn på 13l har å pulssplitt grenrør. Men 3.5l bensin e jo fint t å driv det meste.... men utgjør kanskje 200-300 omdr på ladetrykket. Designet på grenrør, utforming og dimensjonering av rørgate, og cooler har nok vell så mye. Om ikke mere å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Lufta kommer nok frem uansett:-) Synes at deg skal være litt tubolagg på gammle biler, Da kjennes det at man har turbo.. Trenger jeg dumpventil? synes lyden er helt rå når man kjører uten:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå