Lamek Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Fikk Ordnet med det elektriske i dag. Måtte lage en overgang da det var forskjellige motorkontakter. Ble også ganske trangt i hanskerommet da det er 2 digre motorstyringsbokser.. Fikk også startet opp motoren:) Deilig å høre lyden i storsekseren med turbo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 i hega blir det å få på plass motorfestene, bygge eksos, montere diff og mellomaksel, fikse litt på bensintilførsel og montere e34 m5 radiator med oljekjøler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Må vel følge med litt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Fått laget radiatorfester i dag.. gummiknotter i bunnen som den står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 tøft, blir morro denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Fått stelt litt med bilen mens jeg venter pakke fra morty999 med div deler.. Har hatt interiøret ute å renset det. var lettere å komme til gulvteppet også når setene var ute.. Setene ble fine, men er ikke helt fornøyd med gulvteppet. er vel kanskje modent for utskiffting. Kommer innv bilder av bilen når jeg får den ut i dagslyset.. Brukte ca 1dl salmiak i en bøtte med ca 7dl lunket vann Og det ga uventet bra resultat. Brukte en klut og fuktet interiøret skikkelig, nesten så det dryppet av det. Lot det virke ca 5 min også gikk jeg på med vannstøvsuger. Gjentok prosessen 2 ganger og nå lukter det nytt i bilen min:) Har også renset sikringsbokksen og satt i nye sikringer.. Vannet her er kun fra bakseteryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Ett par bilder av interiøret.. Ble ikke helt fornøyd med førerstolen så jeg skal gå over den på nytt.. Å til dere som lurer. JA klokka i dashbordet skal være der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 tror bilen din blir stræken hvis du skal vaske og rydde den mens du venter på Morty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Strøken skulle det stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 hehe.. dela er nok i posten til han for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Tror det er mulig å få plass til styreeneheten foran midtkonsollen mot torpedo i stedet for i hanskerommet hvis ikke jeg husker feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Tror det er mulig å få plass til styreeneheten foran midtkonsollen mot torpedo i stedet for i hanskerommet hvis ikke jeg husker feil.... Var jævlig trangt ja, men blir bare sånn i sommer.. Neste vinter blir det satt inn en fin liten boks som heter autronic i stede for dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 hehe.. dela er nok i posten til han for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 hehe.. dela er nok i posten til han for lenge siden Tja. er vel 8 dager siden delene ble sendt i følge morty så dem bør være her snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 hehe.. dela er nok i posten til han for lenge siden Tja. er vel 8 dager siden delene ble sendt i følge morty så dem bør være her snart... fikk ikke sendingsnummer da?:Phar det ikke kommet ennå, så får du det ikke før tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå