M|Fjeld Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Han skulle vel ha rundt 600whp, så sikkert derfor Blir sikkert den ketchup-effekten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hx55 funker greit men den blir treig i responsen. Har prøvd m106 med hx55. Og det kommer til og bli meget varmt til plggledningene dine ser det ut for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Blir gromeste kam på denne og mulig en liten porting i toppen. plasseringen på turboen blir ikke helt som på bildenene.. den skal lengre ut og ned.. Blir nok litt ketsjup effekt med hx55, men tror ikke det blir helt for jævlig med oppsettet i toppen.. jeg synes det er gøy at man kjenner at det er turbo:-) lyden av disse turboene er også ganske heftig:-) 600whp+++ er målet:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Tenker i samme baner selv Grom kam, litt porting og svær turbo = Massiv ketchup effekt, noe jeg liker Blir nok gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 haha,rått steffen!! men kanskje litt stor turbo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Det blir garantert fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hva har du tenkt å gjøre med bunndelen osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hva har du tenkt å gjøre med bunndelen osv? M106 Blokk med underspyling m106 veiv MV h-profilråder med arp 2000 bolter. CP Stempel fra PPF 92,5mm borring, 8,0:1comp Cooperringspakning fra PPF arp i topp og bunn. m30b35 topp og innsug med verste innmat fra PPF Sachs 765 med 4-puch sinter Getrag 260. vet den blir å slite, men har mange på lager:) s38b36 svinghjul s38b36 Triggerhjul. m535i radiator og svær oljekjøler og intercooler:) Blokk og topp skal planes og veiv kontroleres og poleres. Alt skal vektjusteres. Mulig jeg bytter ut Mv rådene med verdi eller eagle råder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jævlig dårlig med bilder på dette prosjektet ditt synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt meg en Precision 7175 heller. Tar mye mindre plass, og gir deg bedre respons. Når du først skal bygge så gromt likevel liksom. Jeg hadde Borg Warner 372 med 1.00 a/r på eksoshuset. Hadde vel fullt ladd rundt 4500 omdr. 7175 med 0.96 eksoshus hadde nok fungert en del bedre. Bare en tanke fra min side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg liker STOR Turbo:-) Skal klemmes ut så mye effekt som er mulig her.. Samtidig fikk jeg turboen svært billig og den er en svært holdbar turbo så jeg blir nok å beholde denne.. Kommer masse bilder ettervert som jeg har fått kommet meg igang.. tar bare litt tid å få inn alle delene.. Noen som har forslag til gromme dyser? skal kjøres vipec sprut og dysene skal ikke bli en begrensning så dem må klare rundt 1000hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Fyfader detta blir gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 liker veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg liker STOR Turbo:-)Noen som har forslag til gromme dyser? skal kjøres vipec sprut og dysene skal ikke bli en begrensning så dem må klare rundt 1000hk Bosch sine nye 1000cc dyser skal være helt suverene med tanke på åpningstider og tomgang. PPF har dem inne, med bra pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg liker STOR Turbo:-)Noen som har forslag til gromme dyser? skal kjøres vipec sprut og dysene skal ikke bli en begrensning så dem må klare rundt 1000hk Bosch sine nye 1000cc dyser skal være helt suverene med tanke på åpningstider og tomgang. PPF har dem inne, med bra pris. Takker:-) skal sende dem en mail:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå