Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sjekk frontrutepakning, med tanke på vann. Den mangler jo pynte/låselist. Husker det fra tidligere biler, at det ikke blir tett når den er borte.

Jeg har sjekket det og lagt liste rundt hjørnene, men det kommer ikke inn vann når jeg tømmer over ruta og takluka, men sa snart det er en liten regnskur så kommer det noen dråper inn.. Finner nok ut av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hinter du til? hehe.. kan ikke selge disse,,, De passer perfekt til bilen synes jeg:)

Blir tøft når jeg får montert m5 bakstilling slik at jeg kan ha 245dekk bak:)

Går ikke på 525 bakstilling da hjulene kommer 2cm lengere ut med den.. Blir bare subbing da...

Skal montere bilstein understell og powerfleks i forstillingen i morgen:)

Ja du veit akuratt ka i hinta t;-) så ta kontakt om du ombestemme d;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hinter du til? hehe.. kan ikke selge disse,,, De passer perfekt til bilen synes jeg:)

Blir tøft når jeg får montert m5 bakstilling slik at jeg kan ha 245dekk bak:)

Går ikke på 525 bakstilling da hjulene kommer 2cm lengere ut med den.. Blir bare subbing da...

Skal montere bilstein understell og powerfleks i forstillingen i morgen:)

Ja du veit akuratt ka i hinta t;-) så ta kontakt om du ombestemme d;-) hehe

Blir nok ikke med det første:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da ikke forskjellig hjulavstand på m5 og ikke da men..

518,520,525 og 528 er ca 2cm bredere.. Alpina og act hjulene mine subber på 518 og 525, men ikke på 535 eller 635.. m5/m6, 535/635 Har samme bærebruer. Er rimelig sikker på det.. Kan måle det senere i dag..

Grunnen vil jeg tro er at 535 og oppover er levert orginalt med bredere dekk en f.eks 518 og da vil det være naturlig at bærebruer er smalere slik at nav blir liggende i senter felg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått byttet dempere og fjærer bak i dag.. Ble litt forskjell ja:) Bilstein b9 med h&r fjører..

Skal bytte forran i morgen. samt montere nye bærearmer med powerflexforinger.

Skal begynne meg 535 bakstillinga også i morgen. Må få presset inn nye foringer i bærebruene å stelt dem litt.. Orker ikke montere den før jeg har klar time for 4-hjulskontroll..

Har også sendt inn søknad om godkjenning som m5. Dem virket positive til det også har jeg snakket med merkeverksted og dem skulle ta inn bilen når ombyggingen er gjort for å bekrefte at alle deler som er brukt er etter m5 spessifikasjoner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer nå da?er turbo eran over?

Neida:) Det er det ikke... Har bare bestemt meg for å bruke ekstra tid å penger å få motoren akkurat slik jeg vil.. Derfor har jeg lagt ut deler for salg som jeg mener ikke holder mål..

Hx55en blir for slapp :lol:

Så da blir det v8 i grønn bimmeren neste sommer:) blir fjerde motoren i den bilen på et år:)

Så får jeg se om kanskje motoren står ferdig til sommeren 2013:) Skal oppdatere her ettervert som motoren kommer sammen også:) Mulig det blir s38 topp på m106 blokka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...