Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så det blir v8er i den grønne og m88 imden gule og m106 i 535en? :D

Noe i den duren ja.. tenker litt på å ha 535en helt orginal, men jeg liker at bilene fungerer skikkelig.. m30b34 blir litt for slapt..

LIKER!!! :applause::D

Men du skal ikke selge den grønne når den er ferdig da? ;)

Har en kompressor her i gården som sårt trenger å bli brukt, hadde nok blitt en fin kombo ilag med e28'n :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m60b40 tåler ihvertfall en god del ladetrykk. så b35 tåler sikkert heller mere. den har vel mindre borring. Så kjør på!!=)

Tviler ikke på at den holder mekanisk nei, men tenker mer på toppakninger og sånt..

e30big f.eks har tatt ut 1200hk og 1800nm på en orginal m70 bunndel så, men han har sikkert oringet blokka.. Hadde håpet å slippe å røre motoren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har demontert hele forstillingen på brunbilen nå for å montere powerflex og tror du faen ikke jeg har fått feil foringer til de bakre bærearmene.. Så nå må jeg kjøre 14 mil i kveld for å få dreid av dem og tilpasset de..

De er 18mm for brede og hullet i senterbolten er for lite så det må bores opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m60b40 tåler ihvertfall en god del ladetrykk. så b35 tåler sikkert heller mere. den har vel mindre borring. Så kjør på!!=)

Tviler ikke på at den holder mekanisk nei, men tenker mer på toppakninger og sånt..

e30big f.eks har tatt ut 1200hk og 1800nm på en orginal m70 bunndel så, men han har sikkert oringet blokka.. Hadde håpet å slippe å røre motoren..

toppakningea gjikk etter en stund med 709hjul hk. men holder greit på ca 500=) var en svenske med en e28 som prøvde dette. e30big tok ikke ut 1200 på org motor. den motoren er det gjort alt med. men han kjørte ca 800 med org motor i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...