Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor store dyser må jeg ha for å kjøre 400hk safe på e85? vil gjerne ha dem litt større en nødvendig så det er litt å gå på...

rundt 800cc burde være fint.. ;)

Får se om jeg finner meg noen som er rimelige da..

Hva slags betydning har det om det er høy eller lav ohm?

Hva bør jeg ha? Autronic smc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipec v44 funker også bra, men ville forhørt meg med Intergrale 8v. Han er flink når det kommer til sprut

Jeg har et autronic smc og cdi 500r som intergrale skal få koble opp til meg.. har kjøpt sprutet av han:) Veldig trivelig å hjelpsom kar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr det noe å si om dysene blir i største laget?

disse var jo fin pris på da..

http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_w ... 4e30069bb4

Har ikke noe å si, det justeres i sprutet. Fin fin pris på dem, ville kjøpt dem på flekken!

Så kan du dra ut litt mer på dysene senere hvis du vil hente ut mer ;)

Hvis den oppfører seg fint igjennom hele sessongen skal den få nye råder og stempel neste vinter og da blir det max boost:) vil gjerne prøve den ut litt å se om jeg liker motoren før jeg bruke masse cash på den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ganske skuddsikkert det oppsettet der :) Så DET liker vi! :D Og når det kommer til valg mellom b35 eller b44 så hadde nok jeg valgt b35. Hvorfor vet jeg ikke, men føler at det er en bedre motor for overlading :P

Men hva har skjedd med m106'n? Satt på vent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ganske skuddsikkert det oppsettet der :) Så DET liker vi! :D Og når det kommer til valg mellom b35 eller b44 så hadde nok jeg valgt b35. Hvorfor vet jeg ikke, men føler at det er en bedre motor for overlading :P

Men hva har skjedd med m106'n? Satt på vent?

B44 tror jeg er ganske maks borret orginalt så derfor har jeg også bedre følelse på b35..

Lurer på hvor langt an kan strekke seg effektmessig før man må sette inn stålforinger..

m106en står litt på vent ja.. den blir såpass dyr og så mye jobb med at jeg har bestemt meg for å bruke litt tid på den.. vurderer også s38 topp på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning ;) Helt rå lyd på M60/2 motora ja, snerrer og ettertenner som bare det! :D

Sjekk ut på ppf sida, der skal de ha noen gode pumper til en hyggelig pris :)

Edit: ppf hadde ikke olje pumper i sortimanget sitt.. Et kjapt søk på google så finner man mye

http://www.treadstoneperformance.com/pr ... model+pump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også litt på hvordan det blir med turtallsperre.. Man kan jo velge om man vil ha fuelcut, ignition cut eller begge deler i sprutet.. jeg synes det er tøft med kun ignitioncut, men vet ikke hvordan turboen takler det når den blir så langt bak.. er jo den som får hele trykket og det blir mer trykk i eksosanlegget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er nok jeg like grønn som deg.. :? Logisk så blir det jo mye harde rykk og napp i turboen med ignitioncut..

Men så blir det ikke noe tilbakeslag som skjer når man kjører uten dump på eet vanlig oppsett!

Så belastningen på turboen under et slikt cut tviler jeg på er særs stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...