Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tittet litt på det nå.. tror egentlig jeg vil ha den der den er.. da slipper jeg å bygge om til tannstang..

Og hvis din er 5cm lavere tar vel toppene nesten i rammevangene vel?

Lite klaring mellom toppene og rammevangene ja, men lavt tyngdepungt er k0z :)

Hehe.. ikke dumt, men jeg tror ikke jeg orker å legge så mye jobb i det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M62en skal 12cm lengre bak en den står nå..så jeg skal kappe ut en god del av torpedo samt girkassetunell.. Bygger ny ramme i 30x30 firkantstål å legger på plater.. Da fårnjeg tyngde pungtet lengre bak og mellomaksel fra 535 går rett på.. Coupevifte kjøper jeg fra summit.. Blir mer rett å gjører det sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og godt er det :P

Må huske Morten at du er ikke leksikonet over hvilke oppgraderinger som er best for alle og envær.. Alle har forskjellig smak og synspungter.. For al del du har sikkert litt peiling, men du er ingen Orakel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og godt er det :P

Må huske Morten at du er ikke leksikonet over hvilke oppgraderinger som er best for alle og envær.. Alle har forskjellig smak og synspungter.. For al del du har sikkert litt peiling, men du er ingen Orakel;)

bi bra det her steffen ;) bi d ordnings me sprutet og det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og godt er det :P

Må huske Morten at du er ikke leksikonet over hvilke oppgraderinger som er best for alle og envær.. Alle har forskjellig smak og synspungter.. For al del du har sikkert litt peiling, men du er ingen Orakel;)

bi bra det her steffen ;) bi d ordnings me sprutet og det ?

Jepp.. Intergrale får det nok til:) Må få tak i 60-2 triggerhjul fra m60 som må slipes om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg Kaaanskje fått tak i triggerhjul, registerdeksel med holder til triggersensor og termostathus til m62 maskinen:) Avhenger bare at en fyr vil selge motoren han har i deler, har ikke klart å overtale han helt enda, men håper det blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...