Frans2k Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Jeg tittet litt på det nå.. tror egentlig jeg vil ha den der den er.. da slipper jeg å bygge om til tannstang..Og hvis din er 5cm lavere tar vel toppene nesten i rammevangene vel? Lite klaring mellom toppene og rammevangene ja, men lavt tyngdepungt er k0z
Lamek Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 Jeg tittet litt på det nå.. tror egentlig jeg vil ha den der den er.. da slipper jeg å bygge om til tannstang..Og hvis din er 5cm lavere tar vel toppene nesten i rammevangene vel? Lite klaring mellom toppene og rammevangene ja, men lavt tyngdepungt er k0z Hehe.. ikke dumt, men jeg tror ikke jeg orker å legge så mye jobb i det da:)
Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Da har m88en fått 4-puch sinterlamell og sachs 765 trykkplate.. så da er det bare å smette den nedi:)
Morty999 Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 hadde jeg ikke giddi men har org på min og den har funka med bare missbruk i hele sommer går ikke så fært akkurat hehe
Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 M62en skal 12cm lengre bak en den står nå..så jeg skal kappe ut en god del av torpedo samt girkassetunell.. Bygger ny ramme i 30x30 firkantstål å legger på plater.. Da fårnjeg tyngde pungtet lengre bak og mellomaksel fra 535 går rett på.. Coupevifte kjøper jeg fra summit.. Blir mer rett å gjører det sånn:)
Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 hadde jeg ikke giddi men har org på min og den har funka med bare missbruk i hele sommer går ikke så fært akkurat hehe men så er du, du og meg er meg:)
Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 ja og godt er det Må huske Morten at du er ikke leksikonet over hvilke oppgraderinger som er best for alle og envær.. Alle har forskjellig smak og synspungter.. For al del du har sikkert litt peiling, men du er ingen Orakel;)
Morty999 Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 har jeg sagt det kanskje ? jeg sa bare att jeg ikke hadde giddi, fordi den orginale holder i massevis.
danielo Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 ja og godt er det Må huske Morten at du er ikke leksikonet over hvilke oppgraderinger som er best for alle og envær.. Alle har forskjellig smak og synspungter.. For al del du har sikkert litt peiling, men du er ingen Orakel;) bi bra det her steffen bi d ordnings me sprutet og det ?
Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 ja og godt er det Må huske Morten at du er ikke leksikonet over hvilke oppgraderinger som er best for alle og envær.. Alle har forskjellig smak og synspungter.. For al del du har sikkert litt peiling, men du er ingen Orakel;) bi bra det her steffen bi d ordnings me sprutet og det ? Jepp.. Intergrale får det nok til:) Må få tak i 60-2 triggerhjul fra m60 som må slipes om..
johnja Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 ja og godt er det Må huske Morten at du er ikke leksikonet over hvilke oppgraderinger som er best for alle og envær.. Alle har forskjellig smak og synspungter.. For al del du har sikkert litt peiling, men du er ingen Orakel;)
Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Da har jeg Kaaanskje fått tak i triggerhjul, registerdeksel med holder til triggersensor og termostathus til m62 maskinen:) Avhenger bare at en fyr vil selge motoren han har i deler, har ikke klart å overtale han helt enda, men håper det blir:)
Kristian H. Foss Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Kult motorvalg i E28 lamek! Henger på denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå