Lamek Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Skrevet Desember 31, 2011 De du kjøpte som kosta 5 eller 8 lapper? Vet ikke.. bytte deal med en her på forumet ja:) 8,5" og 9,5 tror jeg det er:) Har ønsket meg sånne LEEENGE:)
Lamek Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Skrevet Desember 31, 2011 Rondell 0021 er ikke feil. kjøpte du de fra en på forumet eller?Gamle bilen min med 0021. Si fra vis jeg skal ta bort bilde;) Herlig:) Dem passer også veldig bra på e24:)
H_Vatn Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 Jeg brukte de på min e24. Mine var 8,5 og 10x17 med spacere rundt om for og fylle ut litt på e24.
Lamek Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Skrevet Desember 31, 2011 Jeg brukte de på min e24. Mine var 8,5 og 10x17 med spacere rundt om for og fylle ut litt på e24. Du som hadde den som var sølvfarget med sota frontlykter? Den var fet:)
Lamek Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Ble ikke helt strøkent, men ble mye bedre etter litt skrubbing..
Lamek Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Blir ikke verre ivertfall.. Skal bytte ut div kjølevannslanger og kjøpe ny kjølevesketank.. Holder også på å legge opp strøm til de elektriske stolene:) Også måtte man ut å bråke litt.. begynner å bygge eksos i morgen.
Lamek Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Nå er vel Alu skiltplater kommet tilbake så jeg skal bestille meg nye i morgen,,... Bulkete å fæle dem som står på..
Jørgen-A Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Spesielt att bilen er lakkert den fargen når den har den fine blåfargen org
Lamek Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Jeg jeg har spekulert endel på det jeg også.. arctisblau heter orginalfargen og den er veldig fin.. eneste som ikke er lakkert er motorrom og inni bagasjerom... Men brunfargen gjør den litt mer spesiell da:)
Lamek Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Da har jeg fått handlet inn deler til eksos så den skal gjøres ferdig i morgen.. Bygger i 2,5" med 2 potter.. Håper det blir grei lyd:) Har også fått gjort klart det elektriske til stolene og dem fungerer:)
Lamek Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Da er denne tilbake på tunet:) HAr eid en 2 ganger tidligere, men nå blir den ikke solgt flere ganger. fruen har fått den av meg så har hun noe å stelle med også Vetteran i år så jeg skal sette skilter på den til våren slik at hun får bruke den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå