Mjørgen Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Hatt en del du ja;-) Ja e39 e utrolig gode bila! Masse bil for pengan! Så held dei se godt i pris enda æu:-)
Lamek Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Da har jeg fått tak i litt stash til v8 motorn.. Ny Precision 76 HPSH. 96 eksos og 80mm kompressordel.. 8 stk Ford motorsport Bosch 1680cc lavohm dyser som tåler metanol, e85, bensin osv.. Og 3,5" Rustfri Borla racepotte
Mjørgen Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Følger med på ta ja! bli tøft prosjekt! når satsa du på å ferdig stille den?
Frode_E30 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Hvilket sprut skal du ha siden du har handla 1680 dyser?? Håper det er et bra sprut og at du skal kjøre etanol, ellers blir det sur tomgang!
Lamek Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Følger med på ta ja! bli tøft prosjekt! når satsa du på å ferdig stille den? Håper å ha den kjørbar til sommeren:)
Lamek Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Hvilket sprut skal du ha siden du har handla 1680 dyser?? Håper det er et bra sprut og at du skal kjøre etanol, ellers blir det sur tomgang! Autronic sm2. Ska kjøre e85 ja:)
Mjørgen Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Følger med på ta ja! bli tøft prosjekt! når satsa du på å ferdig stille den? Håper å ha den kjørbar til sommeren:) Da blir d en artig sommer:-D
Lamek Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Gryym snurre! 3" ut av kompressor? Står ar 75 inni åpninga så jeg tror det..
Lamek Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Følger med på ta ja! bli tøft prosjekt! når satsa du på å ferdig stille den? Håper å ha den kjørbar til sommeren:) Da blir d en artig sommer:-D Håper det.. Sommer med mye Newton i vertfall:) Og sommer med slank pengebok:)
Lamek Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Litt sjalu på den 6`rn, tøffe biler !! Ja den er ikke så verst den:)
Lamek Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Egentlig ganske skuffet over motorkraften i e28 m5 ........................................................................................ ........................................................................................ ........................................................................................ Helt til jeg fant ut at jeg bare fikk gitt halv gass:):):)
Lamek Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 går ikke fært da heller hehe Nei det er sant, men på halv gass går den som en m30b34... Hehe.. m88en virker som en frisk og morsom motor å kjøre på veien med.. spessielt på vinterføre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå