Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. bildet er tatt 2mnd etter første jentungen kom så jeg har vert heldig med henne ja:)

Har mange flere bilder, men kanskje ikke alle bilder som egner seg her;)

Haha, slik såg ikke madammen min ut etter 2 måneder nei. Ikke etter 2 år heller forresten... Ehh, hun skulle ha lest dette - så hadde hun vel satt fyr på garasjen min ;)

Må ikke være redd for å legge ut bilder, ingen bilder som ikke egner seg her - så sant det er en bil med på bildet iallefall... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. bildet er tatt 2mnd etter første jentungen kom så jeg har vert heldig med henne ja:)

Har mange flere bilder, men kanskje ikke alle bilder som egner seg her;)

Haha, slik såg ikke madammen min ut etter 2 måneder nei. Ikke etter 2 år heller forresten... Ehh, hun skulle ha lest dette - så hadde hun vel satt fyr på garasjen min ;)

Må ikke være redd for å legge ut bilder, ingen bilder som ikke egner seg her - så sant det er en bil med på bildet iallefall... ;)

hehehehe :)

noen updates da lamek ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
noe som skjer med bilen da? :)

Fint lite.. Blir dårlig tid til bil i et år fremover da jeg er i Trondheim på et jobb prosjekt :(

den grønne e28en er som sagt tidligere i tråden til salgs, så banebil blir bygget av en 635csi delebil jeg har fått tak i.

m62b35 motoren er også til salgs da jeg heller vil ha s62b50 eller s54b32 og bygge på.. Er litt usikker enda, men blir litt mer tid å tenke og samle deler på nå pga jobbsituasjonen....

Delebilen ble hentet i Bodø i går og fraktet ned til Mo i rana av en kamerat og der skal bur sveises inn om ikke lenge..

418529_10151249698425313_873295312_22370208_691707491_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått status på e24en og den er litt i overkant opprustet så denne blir for mye jobb med desverre..

Så da er det tilbake til den grønne e28en min.

den blir i neste uke hentet av en kamerat som skal jobbe på den i bytte mot m62b35 Motoren.. Han skal bla. Bytte understell, gjøre den klar for burbygging, fjerne reservehjulsbrønn og div anne.. kommer oppdatering på det..

Det skal bygges om til servotannstang fra rhd e46m3..

Ny motor er også skaffet og skal strax til intergrale her på forumet for montering og mapping av sprut..

Noen som lurer på hva slags motor det er? Kan avsløre at den er rimelig "kvass" Som orginal sugemotor og har 2 tverrfløyter som jan erik på autofil kalte det:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for og være frekk eller no, men har det ikke vert gøy og bestemt seg på hva man vil og så fulført den planen? Vet av egen erfaring att det ikke blir noe av noe når man ikke har ett bestemt mål.

Joda har vert veldig mye frem og tilbake i det siste, men nå er planene klar.. Jeg har fryktelig lite tid til bil i 1 år fremover så derfor får jeg hjelp så den blir klar til sessongen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...