Lamek Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Skal du kjøre bens eller e85? Kanskje best å kjøre e85 på org motor..
Lamek Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Dysene må være store nok til å klare 900hk på e85.
Lamek Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Disse da? http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_w ... c437e99f3e
Lamek Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Disse jeg mente:) Står ikke noe om dem tåler e85, men ser på de andre dysene dem selger at de spesifiserer det hvis det er drivstofftyper de ikke tåler.
Joachim_M5 Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Må vel bare montere den turboen da.. Hvilke dyser anbefaler du da?Noen som har lyst å snekkre grenrør til meg da? Kom hit med bil og motor så skal jeg bygge grenrør til deg..!
Jørgen-A Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Disse jeg mente:) Står ikke noe om dem tåler e85, men ser på de andre dysene dem selger at de spesifiserer det hvis det er drivstofftyper de ikke tåler. Di tåler begge deler.
Lamek Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Må vel bare montere den turboen da.. Hvilke dyser anbefaler du da?Noen som har lyst å snekkre grenrør til meg da? Kom hit med bil og motor så skal jeg bygge grenrør til deg..! Høres kanoon ut:) Har sett det du bygger så det blir nok fint kan motor stå ferdig montert når du skal bygge da? Da tar jeg bare med bilen til hit til Trondheim når den er sånn høvelig klar.. Er vel ikke lange turen herfra til Fræna?
Lamek Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 I bakplata på e28 er det utsparing for eksos. Hva om jeg lager en tilsvarende utsparing på den andre siden og monterer to slike potter? Trur det kunne blitt litt stilig:) Hva mener dere?
Joachim_M5 Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Må vel bare montere den turboen da.. Hvilke dyser anbefaler du da?Noen som har lyst å snekkre grenrør til meg da? Kom hit med bil og motor så skal jeg bygge grenrør til deg..! Høres kanoon ut:) Har sett det du bygger så det blir nok fint kan motor stå ferdig montert når du skal bygge da? Da tar jeg bare med bilen til hit til Trondheim når den er sånn høvelig klar.. Er vel ikke lange turen herfra til Fræna? Motoren bør absolutt stå fedig montert i bilen ja. Cirka 3,5 time til Trondheim, jeg var der faktisk akkurat i helga, ettersom frøkna studerer der.
Lamek Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Cirka 3,5 time til Trondheim, jeg var der faktisk akkurat i helga, ettersom frøkna studerer der. Da har vi en plan:) Har du alt du trenger av flenser osv?
Joachim_M5 Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 har ikke liggende til s54 nei. Men fort gjort å få tak i da, bare jeg får litt forvarsel..
Lamek Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Noen som vet hvor jeg kan få tak i trakter til innsug i rustfritt?? Tenkte jeg skulle lage meg et skikkelig innsug i rustfritt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå