Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Måtte å kjøpe meg nye AN koblinger og slanger da noen av de mange som har fått lånt verkstedet har stjålet dem jeg hadde kjøpt inn... Der kan man se hvor takknemlig folk er når jeg er grei og låner ut løftebukk, sveise utstyr og alt av verktøy gratis.. Men nå er det stopp for alle. Jævlig irriterende selv om det ikke er snakk om rare summen for det som ble tatt..

bnhg7j9752fxox639d0x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt på torshov ell.? Isåfall kan di levere inn slangen. Den tåler iike bensin. :(

?? Det står jo fuelhose på den da,, Spurte på butikken om dem tåler e85 og det skulle den også tåle.. hmmm..

Blir dem harde eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill Fragola fittings og slange fra Summit. Meget fine koblinger og slanger, og så har Fitting Of Norway agenturet på Fragola i Norge, så det er lett å komplettere hvis man mangler noe. :)

Har kjøpt en hel haug av Fragola fittings og slange selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ubrukelige desverre. De holdt gjennom mapping og bremsinga av skylinen til en kompis, så slo de lekk under første oppstart om morgenen før bane-teknisk på gatebil sept i fjor. Løp bort i fittings of norway teltet og da ordnet det seg. :)

Koblingene vet jeg ikke noe om.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke personlig prøvd koblingene. Så det vet jeg ikke. Helt laterlig at di selger slik dritt. Vist dysene blir tettet så snakker vi totalt havari.. :shock:

Mitt tips er og ikke spare på koblinger og slanger. Trist om en skulle begynne og lekke og bilen brenner opp og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke personlig prøvd koblingene. Så det vet jeg ikke. Helt laterlig at di selger slik dritt. Vist dysene blir tettet så snakker vi totalt havari.. :shock:

Mitt tips er og ikke spare på koblinger og slanger. Trist om en skulle begynne og lekke og bilen brenner opp og :)

Det er sant... Viste ikke at det var bare dritt.. Ble nesten 2500,- for disse delene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...