Lamek Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Kjøpte meg en 19 raders oljekjøler her på forumet:)
Lamek Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Måtte å kjøpe meg nye AN koblinger og slanger da noen av de mange som har fått lånt verkstedet har stjålet dem jeg hadde kjøpt inn... Der kan man se hvor takknemlig folk er når jeg er grei og låner ut løftebukk, sveise utstyr og alt av verktøy gratis.. Men nå er det stopp for alle. Jævlig irriterende selv om det ikke er snakk om rare summen for det som ble tatt..
Jørgen-A Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Kjøpt på torshov ell.? Isåfall kan di levere inn slangen. Den tåler iike bensin.
Lamek Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Kjøpt på torshov ell.? Isåfall kan di levere inn slangen. Den tåler iike bensin. ?? Det står jo fuelhose på den da,, Spurte på butikken om dem tåler e85 og det skulle den også tåle.. hmmm.. Blir dem harde eller?
Joachim_M5 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Bestill Fragola fittings og slange fra Summit. Meget fine koblinger og slanger, og så har Fitting Of Norway agenturet på Fragola i Norge, så det er lett å komplettere hvis man mangler noe. Har kjøpt en hel haug av Fragola fittings og slange selv.
Lamek Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Så dere mener dette er helt ubrukelig? D var da som fan.. Delene som ble stjålet var fra summit..
Jørgen-A Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Billig kina slange tåler ikke bensin og ihvertfall ikke e85. En kamerat av meg la en bit i bensin bad ett døgn eller noe og den har alerede begynt og ese ut og slippe gummibiter.
Lamek Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Synes ikke den var billig da, men men.. får bare levere dem tilbake, er koblingene også noe dritt?
Kristian H. Foss Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 De er ubrukelige desverre. De holdt gjennom mapping og bremsinga av skylinen til en kompis, så slo de lekk under første oppstart om morgenen før bane-teknisk på gatebil sept i fjor. Løp bort i fittings of norway teltet og da ordnet det seg. Koblingene vet jeg ikke noe om. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Jørgen-A Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Har ikke personlig prøvd koblingene. Så det vet jeg ikke. Helt laterlig at di selger slik dritt. Vist dysene blir tettet så snakker vi totalt havari.. Mitt tips er og ikke spare på koblinger og slanger. Trist om en skulle begynne og lekke og bilen brenner opp og
helland Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Synes ikke den var billig da, men men.. får bare levere dem tilbake, er koblingene også noe dritt? kjenner til det at ting kommer bort når man låner bort verktøy/verksted.... jævla irriterende!
Lamek Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Har ikke personlig prøvd koblingene. Så det vet jeg ikke. Helt laterlig at di selger slik dritt. Vist dysene blir tettet så snakker vi totalt havari.. Mitt tips er og ikke spare på koblinger og slanger. Trist om en skulle begynne og lekke og bilen brenner opp og Det er sant... Viste ikke at det var bare dritt.. Ble nesten 2500,- for disse delene..
Jørgen-A Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Du kan jo levere di inn igjen og få igjen penga vil jeg tro. Blir ca dobbelt så dyrt med kvalitets varer men da blir det bra og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå