Lamek Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Ville du lagt rør under bilen da, eller er det like greit å legge slange hele veien?
Jørgen-A Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Jeg la rør. Syns det er bedre. Blir liksom ikke hengende og slenge under bilen. Koster mindre og. Jeg la opp an8 tur og retur, og kjøpte earls rør fitings til endene. Bare og skru på an8 koblinger og slange
jpse36 Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Synes ikke den var billig da, men men.. får bare levere dem tilbake, er koblingene også noe dritt? koblingene er også noe dritt ja. kjøpte sånne koblinger til en turbo bil en gang. koblingen knakk lett som bare det og resultatet var havari
ealoken Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Skrudd på mange fragola koblinger, og jeg skal ha slike på min bil.
Lamek Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Ringte Thorsov nettopp og den SKJØNTE Godt hva jeg mente så jeg skulle bare ta med kvittering og komme nedover med varene:)
ealoken Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 da er det bare og reise Jeg kan trygt anbefalle fittings of norway
Lamek Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Skal sette meg ned å bestille derfra i kveld.. Bestiller bare rør, slanger og alt derfra da.
Lamek Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Fikk bytta inn delene i 16L Castrol edge 10-60 for Bmw -M- Models:)
Lamek Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Hvor finner jeg e28-omp rattnav med snapoff?
Lamek Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Det tror jeg gs har. Ahaa.. Skal sjekke der da:) Vet du om det er tight og fint med sånt nav? Veldig greit å kan klikke det av for å komme seg ut og inn i bilen..
Lamek Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 kan sjekke hva jeg kan skaffe jeg Lamek Supert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå