Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

Garantert 740-50 på hjul.:)
vi bunna denne turboen i benken til vidar strand, på mitt forrige oppsett, greide knapt 772 motorhester 980 nm, på e85 og det med et eksoshus på 1,15, vi lada 1,3 bar og hadde over 2kg i mot trykk, så tror nokk du blir en anelse skuffet over denne, var vell en på ppf som hadde samme på s50 og bunna vell på knappe 700,, terg som f var den og

Nå skal jeg kjøre vanos da, så jeg tror ikke jeg blir så veldig plaget med at den blir treig:) Håper ikke det ivertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fidde på PPF hadde GTK-1000, den hakket over, og fikk 757,8whp och 878nm (E85) på en S50 3L m/1.9 bar ladd. Da var turboen helt bånna.

Så rundt 700whp, på E85 med lavere komp er nok reelt på S54.

Med orginalinnmat får du vel neppe henta ut så mye, men det vil være en responsiv og morsom turbo til gata.

For du skal kjøre E85?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fidde på PPF hadde GTK-1000, den hakket over, og fikk 757,8whp och 878nm (E85) på en S50 3L m/1.9 bar ladd. Da var turboen helt bånna.

Så rundt 700whp, på E85 med lavere komp er nok reelt på S54.

Med orginalinnmat får du vel neppe henta ut så mye, men det vil være en responsiv og morsom turbo til gata.

For du skal kjøre E85?

Jeg skal kjøre e85 og orginal innmat i år. 1:11,3 i comp. Mapper den opp til ca 500hk i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får forresten brakettene over helga Lamek, og hylsene er ferdige. Skal sveise den sammen torsdag eller fredag når jeg har kommet hjem fra jobb igjen. Kan nok sende alt på lørdag. :)

Høres suupert ut:) Vet ikke om det er noe nytte, men det orginale festet trenger jeg kanskje ikke fjerne? Det blir jo ikke i veien så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært lite updates her..

Snakket med dem som skulle bygge bur, men dem ser ikke ut til å få tid så da skal jeg og min far bygge bur før påske.. Får se om vi får snekkret sammen et skikkelig gromt bur da:) Har 30 meter rør liggende til formålet så da blir det litt ekstra forsterkning av karossen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...