Morty999 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 lmm'en din er nok gåen da ja.. motoren skal stoppe å kveles LENGE før du har fått dne helt åpen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Den går høyt på tomgang som den er nå ca 1100o/min så det tyder jo på mager blanding.. når jeg har spjeldet ca 80% går den som normalt på tomgang.. den går ikke fint, men mye finere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 tyder ikke på mager blanding det.. er bare gamle gassere som det er riktig på.. men ville prøvd å bytta tps og lmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Tror du jeg kan bruke en nyere tps da? den som står på er gammeltypen med en gummikappe over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 du må nok ha den som hører til gitt.. 745 har litt annen type tps.. du finner den på endel m30'r med automat også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Hmm.. kanskje s54 turbo hadde vert noe i neste bil? M532TI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 står til salgs... pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 står til salgs... pris?? Er salgstråd på denne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Ny motorstyring og LMM er på vei:):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 fikk ny motorstyring og lmm i går og problemet var akkurat det samme. fant ut etter en liten stund at innsugsbelgen hadde revnet tversover på en plass det var umulig å se... har bygget om den nå med rørbend og silikon slange så nå går den som før... jager mellom 900 og 1800 på tomgang... og nøkker ved jevn kjøring... trekker jeg ut pluggen på kaldstart føleren stabiliserer tomgangen seg, men da fjusker den ved pådrag... har btw stilt opp grunntrykket til 4 bar uten vakum.. programet i den nye motolrstyringen og lmm er innstilt til det og ett ladetrykk på 0,9bar. Hvordan i Hel........ skal jeg få bort fjuskingen og jaging på tomgang? skal på eukontroll på mandag og da må det være i orden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Har sendt prisforespørsel til Es tuning på datasprut nå.. Er lei av å plages nå Skal få de til og montere å mappe så jeg får bilen tilbake helt ferdig.. skal få den mappet til 0,8 i ladetrykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 hvorfor ikke mer enn 0,8 bar ? skaff deg noen 750cc dyser så kan du lett lade 1-1,2 da har du tømt turboen og rundt 370-380hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 har bestillt kkk27 turbo fra en porsche... Vet ikke hvor mye toppakningen tåler og jeg gidder ikke skifte den... vil kjøre safe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Toppakningene tåler det finfint de! Ladet jo 1,2 bar i M102'n min en periode, senere rundt 1 bar og tok aldri noen toppakning. 745 motorene har sterkere toppakning enn M30 motorene tror jeg, det står hvertfall "T" på dem, det gjør det ikke på M30 pakningene. Jeg har sett oem M102 og oem M30 pakning side om side, fargen/materialet ser litt annerledes ut i tillegg til den T'en som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 jeg kjørte jo over 1 bar en god stund på min orginale m30b34 .. toppakningene på disse 745 motorene tåler fint 1,5 bar sålenge alt er mappet riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå