Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

Den jeg har er 600x300x76 og jeg syns det blir ei dårlig montering.. Så jeg vil gå for en som ikke blir noen begrensning og dekker hele fronten.. Går ikke med 100mm tykkelse, men 76mm går fint.. I 500x500 dekker dem helefeltet mellom vangene fra bunn til topp.. Oljekjøler kommer bak lykter på førersiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De fleste coolere flower jo myyye effekt, men problemet er at de ikke blir nok effektive når luftgjennomstrømningen blir for stor. 600x300x76 kjøler ca 5-600hk efektivt.. Derfor vil jeg ha en som er litt større og som passer bilen bra.. Er ikke så god lufting i fronte på e28 heller så jeg vil ha den opp bak grillen også. Så skal jeg bore noen hul rett under fangeren også slik at det kommer inn mer luft..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg ikke på, men er litt bedre kjøling i fronten på e30... E28 er nesten helt tett.. Så jeg vil ha cooleren opp bak grillen. Og det går ikke med 600 cooler... E28 er smalere mellom vangene en e30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du kjøper ei diesel frontplate til e28 så er det jo ikke lite luft igjennomstrøming der.. den har jo flust i hull.. 518 er jo helt tett i forhold. legger ved ett bilde av hvordan det var på 545en min. hadde aldri problemer med kjøling på den..

29511_425911102533_692427533_5822673_7414887_n.jpg

si fra vis jeg skal fjerne bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kappet ganske mye i frontblekket mitt, så er muligheter :)

Hehe.. Har kappet mye jeg også i frontstykket, men vil ikke ha cooler som tyter ut i fronten. Den skal ligge skjult bak alt, men alikevell være funksjonell.. Må revurdere plassering av turbo også for jeg har ikke serlig lyst å ta hull i pansret for å få plass for den,.. Vil beholde mest mulig av det orginale utseende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 grader rettere. Panna blir jo lott skeiv da. Jeg har det slik i e21n.

ikke dumt.. Du kjører også m50panne eller?

tror jeg skal lete etter tds kasse da.. Kankje jeg kan bruke bunpanne og pickup fra m51 også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...