Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den grønnfarga der lamek hadde kommet til å kledd skikkelig strekk og mye senk den, med de 0021 felga ;p Gjør det du :P

Hehe.. 0021 Felgene skal på csi'en til kjerringa, jeg skal kjøre med ACT hjulene i 16" på e28en, men lav blir den og dekkstrekk blir litt av også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, okei, liker da planene dine straks bedre, fått inntrykk av du har vært slik anti dekkstrekk kar jeg sjø :D Derfor jeg kommenterte det, men da skjønner jeg, har virkelig troa ellers på prosjektet ditt også :D

Hehe.. Skjønner.. Jeg hadde en e39 med 10" felg bak og 235dekk så jeg er nok ikke helt antidekkstrekk nei:P

Men synes det ser dumt ut om man f.eks kjørrer rc090 med 8" både forran og bak og 195 dekk.. Blir litt sånn Wanabe.. Skal man ha strekk må felgene være litt bredde på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig hatt litt tid til overs og fått gjort ferdig grenrøret.. Nå Gjenstår bare planing.. Opasb Skal gjøre det for meg:)

Ble en lite utfordring å få plass for 60,3mm Wastegaterør på den lille colektoren, men det gikk med endel tilpassing:)

noml9zwt5vltn1afpwfh.jpg

ap50ro9hqukh6vwkwrby.jpg

ccv66hhuepff6lqqfgr6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...