Joachim_M5 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 de brakketene du har ut ifra diffen der, er det noe du lager selv eller har kjøpt? Joachim_m5 productions:) Har flere jeg.
Lamek Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 er de solide nok de festene der? burde vel vært en ramme som holdt begge sidene sammen? De er solide nok ja:) kommer stag i bagasjerommet som skal støtte fjærtårnene og der blir det skråstag ned på vangen til diffopphenget:) Er traversen som holder diffen i posisjon, dette er bare en ekstra forsterkning:)
Lamek Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 du har vel sett den svenske e24'n med s54 turbo? Den har jeg ikke sett nei:) Sikkert grom den:)
Kristian Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Den er oppe å går også, ligger noen filmer av den og tråd på ppf.
///MoePower Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Blir spennende å se hvordan dette fungerer på ACR Mindre enn 2 dager igjen nå til det braker løs!
Lamek Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Har fått en prøvetur nå ble stivt som juling:) skikkelig gocart følelse selv om den enda er litt høy.. Blir spenende å se hvordan det fungerer.. Lett på hekken ivertfall:) Ble desverre ikke tid til bursveising, får ha det klart til høsttreffet:)
Lamek Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Ser shabby ut, men blir lakkering innvendig før høsttreffet også blir det hellakering utvendig til vinteren:) Har valgt ut farge og kan avsløre at den er FRESH:)
///MoePower Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Bur, hva er det for noe? Jeg skal på banen i cab uten bur! ^^,
Lamek Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Bur, hva er det for noe? Jeg skal på banen i cab uten bur! ^^, Hehe.. Ja men når du har cab er det jo bare å hoppe ut når du ser det går til helvette:p
Lamek Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Må nok av med demperne bak i morgen å kappe fjærene et par runder.. Høy som en struts bak.. 10cm fra dekk til hjulbue:-p
helland Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 se der ja!!!! fått i en grom motor nå, så snakker vi
M3 Yngve Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Funker den som den skal nå ? Hva har du gjort med ecuen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå