Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

Måtte ha sånn himmla fart inn i svingene for å få ut hekken så d ble litt snurringer her og der:)

Har faktisk en av snurringene dine på film fra jeg nådde deg igjen utpå banen :mrgreen:

Legg ut da:) Hvilken bil kjørte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra du fikk kjørt mye på acr da:) blir det s54 bygging nå da steffen?:)

Øker motivasjonen bra med litt kjøring ja:) satser på og ha s54en klar i løpe av vinteren.. Skal bruke litt tid og gjøre det skikkelig:) Blir tørsump på den også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tørrsump? Er da flytt motoren bak så du får orginal sumpen bak i stedet! Tørrsump er bra når det virker. Men det er en kjempestor feil kilde. S54 har jævlig bra smøresystem org.

Har vurdert å bruke det orginale, men har bestemt meg for tørsump da det blir MYE Jobb og få det orginale til og passe... Vil heller ikke kjøre med m50 bunnpanne.. På e28/e24 sitter festene til de bakre bærearmene i karrosseriet og har et stag som går i mellom dem ca 15 cm bak styrestagene så det blir mye vanskeligere å få det til en på f.eks e21/e30...

Har fått tak i pauter pumpe, også blir det bunntråg fra ppf..

Legger inn tenningskutt på oljetrykksbrytter som sikkerhet siden det går på reim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg det blit et snikturbobygg til høsttreffet:)

stiller opp bensintrykket tilsvarende turbotrykket og strammer fjæra i lmm såpass at den går fint på tomgang:) hvis jeg kjører på 98octane og ikke lader mer en 0,3 slipper jeg kanskje å bli plaget med tenningsbank.. Øker kanskje til 270hk og en god del Nm så da blir den kanskje mer villig til å spinne i 3.gir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...