Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

Du får det veldig gøy med den effekten! Grisekul med de rondell hjula!

Hjelper mye på momentet med turbo så den blir nok mer dravillig:)

Hjulene ble bra ja.. Blir finere når jeg får ned bilen 7-8cm til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med org motorstyring tåler den nesten ikke noe før den banker. Monter en ekstra dyse på trykkrøret og ha en bryter på gaspjeldet som aktiverer dysen når du trykker gassen i bunn. Dette funker relativt bra. Hoar selv prøcd dette på m30 turbo:) jeg kjørte 1.2 bar en hel sommer med slik patent, hadde da 2 extra dyser. Jikk som f:) org toppakning og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med org motorstyring tåler den nesten ikke noe før den banker. Monter en ekstra dyse på trykkrøret og ha en bryter på gaspjeldet som aktiverer dysen når du trykker gassen i bunn. Dette funker relativt bra. Hoar selv prøcd dette på m30 turbo:) jeg kjørte 1.2 bar en hel sommer med slik patent, hadde da 2 extra dyser. Jikk som f:) org toppakning og!

det har jeg også vært borti, funka faktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt Eivind på Els tuning til å lage sprut.. Blir å kjøre med m30b35 triggerhjul og fordelertenning i første omgang bare for å få d opp og gå fort og billig..

Link g4 sprut.

Lurer på om jeg skal bestille cooperringpakning og arpbolter fra ppf eller kjøpe den mls pakninga som er til salgs her på forumet.. Hmm.. Eller Skal jeg bare la motoren være urørt.

skal bytte til høyohm dyser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å bytte pakning og bolter, bare tull! dessuten så har du en sikkerhet med originalpakning. Hvis du skulle få tenningsbank av en eller annen grunn så blåser du heller pakninga istedenfor stempler...!

Godt poeng..

Noen som vet hvor lenge vanlig fordeler tenning holder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge. Vist alt er friskt.

Blir billigst slik tror jeg..

er det uansett mye jobb å bygge om til coiler?

skal kjøre b35triggerhjul på veiva, men med coiler må jeg vel ha en på kammen også?? Mener å ha sett ppf selger sånne plater for å erstatte fordelerlokk med hull for trigger.. Setter Man bare en bolt i ene hullet der rotor sto som utløser da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...