Lamek Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Torsdag blir det en liten roadtrip igjen:) Skal ned til johnja med noen felger han har kjøpt av en kar her i Trondheim også skal jeg hente m5 fronten og et sett med BBS CH8 i 8,5 og 10x19 om jeg ikke husker feil.. Tror dem blir gromme e34en min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Hva kan jeg gjøre med sår og hakk i kanten på contourfelgene før evt blåsing og pulverlakk?Er jo polert kant med klarlakk på disse, men er usikker på hva jeg skal gjøre for å få dem finest.. Har egentlig lyst og bare få dem lakkert med kanten og alt i en litt mørkere toning.. Jeg fikk beskjed av pulcerlakkerer at man må slipe bort sår og hakk. Var ingen sparkel som tålte pulverlakk. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Få ut flere bilder av bilen moro å se den igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Ut å teste BBS felgene i dag da:) Har også fått i k-sport justerbart og sorte DE som er brukt, men skal være strøkent:) M5 fronten ligger på boden nå så den skal bare få seg en runde hos lakkereren.. Skal montere den, bredfont og intercooler om 3uker forhåpentligvis. Denne uka skal også bilen til teknislk kontroll hos Bt så det blir spennende:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Ble litt store disse felgene. Har sendt inn contour felgene til sandblåssing og pulverlakk så det blir nok dem som havner på bilen etterhvert:) Gleder meg også til k-sportn kommer slik at jeg får den litt ned.. ser jo ut som at den er redd veien:) Noen som vet hvordan det er å kjøre toyo r888 på gaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Blir det turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Blir det turbo? Vi får se hva det blir:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Ja bare lurer på hva du tenker å gjør om du blir "busta" med det.. Regner med at du ikke kommer til å godkjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Ja bare lurer på hva du tenker å gjør om du blir "busta" med det.. Regner med at du ikke kommer til å godkjenne. Da må jeg bygge om til orginal og inn på visning da.. Er ikke noe annet å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Denne vil ha farge nå!!!!! Tenker å få nedre del lakkert sort. Når jeg får tak i bakfanger blir også den sort nederst samt kanalskjørtene blir sorte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Er det så enkelt? Er jo snakk om alvorlige straffegebyr, men de har vel ingen mulighet til å måle effekten.. Så går vel godt da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Er det så enkelt? Er jo snakk om alvorlige straffegebyr, men de har vel ingen mulighet til å måle effekten.. Så går vel godt da;) Man mister som regel bare skiltene også får man innkalling til teknisk kontroll, eller så får du beholde skiltene og får en frist på 14 dager til å få bilen inn på teknisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Nå skulle jeg hatt disse, men var jo så lur at jeg solgte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Da jeg kjørte forbi Lillehammer her om dagen fikk jeg pluttselig øye på et bygg som var dekket av "Svissvax" Logoer så da måtte jeg bare avlegge et besøk:) Kjøpte meg da et sett for rens og voksing av lakk:) Og et sett for rens, farging og etterbehandling av skinnseter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 1uke nå så får jeg Contourfelgene tilbake. Blir stålgrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå