Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

første jeg tenkte når jeg så felgene på bil .... smurfehjul :) . bilen er fin som fy den . men felg farge tommel ned .

kanskje passa bedre som senterfarge på en 3 delt felg som oz-mito f.eks.

lykke til med turbo montering å håper du slipper nyskjerige bt-folk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ingen andre enn meg som også reagerer på hvor mye gummi det er på dekka? er jo ballongdekk deluxe :shock:

Men siden de er pulverlakkert får du ikke lakkert dem i noen ny farge vel :roll:

Hehe.. Er Ikke noe mer gummi en det skal være. 235/45 17.

Mulig jeg får lakkert dem på nytt.. får Se om jeg gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen andre enn meg som også reagerer på hvor mye gummi det er på dekka? er jo ballongdekk deluxe :shock:

Men siden de er pulverlakkert får du ikke lakkert dem i noen ny farge vel :roll:

x2 :roll:

Pulverlakkering av felger er jo dømt til ikke se bra ut. Det er kun noe man gjør om man skal kjøre mye på grusveier. Må bruke skikkelig felglakk med fin struktur og klarlakk skal det bli fint, og ikke minst en annen farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen andre enn meg som også reagerer på hvor mye gummi det er på dekka? er jo ballongdekk deluxe :shock:

Men siden de er pulverlakkert får du ikke lakkert dem i noen ny farge vel :roll:

x2 :roll:

Pulverlakkering av felger er jo dømt til ikke se bra ut. Det er kun noe man gjør om man skal kjøre mye på grusveier. Må bruke skikkelig felglakk med fin struktur og klarlakk skal det bli fint, og ikke minst en annen farge :)

hva i all verden mener du me det? tror du ikke man får metalic og klarlakk med pulverlakk? og det blir som regel en mye slettere og finere og ikke minst mere slitesterk lakk med pulverlakk. så det du sa der var tull;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte inn søknad for 2 uker siden ang godkjenning av s54b32 turbo i e34.

Fikk i dag positiv tilbakemelding på det så fremst jeg skaffet kopi av vognkort og tuv papirer på e34 Alpina biturbo.. Dette fikk jeg tak i etter en kort samtale med en bekjent så nå blir det ordnings.

Ringte inn til han som har behandlet søknaden og han sa jeg kunne få oppmot 380hk i vognkortet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag settes bilen inn og skal demonteres noe. Motor, eksos bremer er solgt.

Står også nye Bilstein dempere med 30/30senkefjærer på den som skal selges.

Har fått i et komplett sett bremser av den store typen fra 95- m5 3,8.

Disse skal overhales og pulverlakkeres før montering.

Blir også og bestille k-sport justerbart med tuv. Tenkte å få alt i vognkort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...