ealoken Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ikke for og drepe spenningen, men at du har fått godkjent på en søknad er et stykke unna godkjent bil. Men det er bra du gidder gleder meg til uppdates. ang svin på skogen så har vi alle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Om du får typegodkjent den med uorginal motor (S54) og Bi Turbo papirene direkte fra utlandet så blir du den første i Norge noensinne. Alt som er sagt og prøvd omkring dette tidligere tilsier at det ikke går. Man får jo ikke engang registert en E30 325 med uorginale felger i Norge som førstegangsgodkjenning. Alt må være ifølge ECE dokumentet. Får du til dette blir du legende. Seriøst. Regner ikke med at det blir å gå på skinner nei, men på en eller annen måte må det gå. så langt virker dem positive.. Ved førstegangs godkjenning er det ingen problem å få godkjent med andre felger, senk osv. Du må bare ha papir på det.. Kommer Du med et sett random felger i 8" & 9" x 17 på e 28 f.eks så er det helt umulig om du ille har et dokument som tilsier det. Kamerat av tok inn e e30 320 fra sweeden med s50b30. Den fikk han godkjent når han hadde skaffet alle nødvendige papirer. Tror det meste skal gå bare man gjør det rett. At 14 apekatter på forumet sier det ikke går bryr jeg meg fint lite om. man aner jo ikke hvordan måte dem har prøvd. Mange skriver en søknad, får negativ tilbakemelding og gir opp der, deretter skriver dem på forumet at det er umulig... INGEN TING ER UMULIG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ingenting er umulig, det er jeg helt enig i. Så jeg kommer til å følge nøye med her, for det blir spennende å se hva de ender opp med å ville å godkjenne tilslutt. Lykke til! mvh en skepiskt, men openminded apekatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Men når blir du ferdig til ¨å dra på BT, er vel eller det store spørsmålet her Godt du bor langt nord, så den ikke ruster så fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kamerat av tok inn e e30 320 fra sweeden med s50b30. Den fikk han godkjent når han hadde skaffet alle nødvendige papirer. Førstegangsgodkjent med S50!? Isåfall må du få han kompisen din til å komme hit på forumet så jeg får stilt han noen spørsmål. Som kjent er det nesten umulig å få godkjent S50 i E30 i Sverige pga av deres effekt/vekt koffisient. Her snakker vi potensielt banebrytende godkjenning. Sted, navn, dato, papirer. Alt må dokumenteres, så skal det kjøres hardt mot Trafikkstasjonen min vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Men når blir du ferdig til ¨å dra på BT, er vel eller det store spørsmålet her Godt du bor langt nord, så den ikke ruster så fort Frekking:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kamerat av tok inn e e30 320 fra sweeden med s50b30. Den fikk han godkjent når han hadde skaffet alle nødvendige papirer. Førstegangsgodkjent med S50!? Isåfall må du få han kompisen din til å komme hit på forumet så jeg får stilt han noen spørsmål. Som kjent er det nesten umulig å få godkjent S50 i E30 i Sverige pga av deres effekt/vekt koffisient. Her snakker vi potensielt banebrytende godkjenning. Sted, navn, dato, papirer. Alt må dokumenteres, så skal det kjøres hardt mot Trafikkstasjonen min vet jeg. Den var ikke godkjent med s50 i sverige nei. Skal gi han nr ditt om du sender det på pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kamerat av tok inn e e30 320 fra sweeden med s50b30. Den fikk han godkjent når han hadde skaffet alle nødvendige papirer. Førstegangsgodkjent med S50!? Isåfall må du få han kompisen din til å komme hit på forumet så jeg får stilt han noen spørsmål. Som kjent er det nesten umulig å få godkjent S50 i E30 i Sverige pga av deres effekt/vekt koffisient. Her snakker vi potensielt banebrytende godkjenning. Sted, navn, dato, papirer. Alt må dokumenteres, så skal det kjøres hardt mot Trafikkstasjonen min vet jeg. Jeg vet om en e30 touring i Sverige som er godkjent med s50b30. Ligger på PPF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Oddis, da stopper dem bare alt. Pga vegderitivet ikke gidder å sette seg inn i noe, så stopper dem. Det med bur er en følge av at noen klagde, pga noen får det til osv. Vi MÅ nå da forstå at regler ikke er like for oss på BT.!!! Ikke vær sur på naboen, kompis eller noen her, om de får det til. Ikke gi seg, og smile er et bra triks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Tror det meste går dersom dem ser at ting gjøres skikkelig og man heller føyer dem og prøver og finne nye løsninger i stede for og lage diskusjon.. Ingen er like.. Var inne og fikk godkjent en e30 320 til 325 og det gikk helt fint. Han som tok kontrollen sa da at grunnen til at mye ble strammet inn var rett og slett slurv og elendige bygg.. Han hadde hatt inne en ascona b en gang i tiden for godkjenning med 2,2i og der var girkassen hengt opp med et borkledningsbord som var pusset og lakkert sort.. Kan man framvise et bygg der alt ser JÆVLIG bra ut, så tror jeg man er langt på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Du har rett innstilling Lamek, håper du får til planene dine med godkjenning. Følger stadig med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Håper det går i boks, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Rammlet inn no deler her.. Shadowlinelister. v8 fronten er kommet Også har jeg fått en slik. Noen som vet om det blir no merkbar forskjell? Fikk også en Rieger "m5" Vinge.. Den blir nok solgt videre. Går for e39 m5 flapp i stede. Også fant jeg meg et sett strøkne baklykter i verkstedet:-D.. Skal prøve dem og se om det blir fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 INGEN TING ER UMULIG. finnes ikke problemer, bare løsninger Lykke til Steffen, blir sykt om dt går rett veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 INGEN TING ER UMULIG. finnes ikke problemer, bare løsninger Lykke til Steffen, blir sykt om dt går rett veien Får æ fær på søster di da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå