sondreh Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 INGEN TING ER UMULIG. finnes ikke problemer, bare løsninger Lykke til Steffen, blir sykt om dt går rett veien Får æ fær på søster di da? ehh viss æ får prøven når du e ferdi så e dt bære å kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 ehh viss æ får prøven når du e ferdi så e dt bære å kjør på Da har vi en deal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Haha!! Hvor er "Liker" knappen når jeg trenger den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Haha!! Hvor er "Liker" knappen når jeg trenger den vet ikke helt om jeg vil kalle det "Liker".. tvangsbilder i hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Haha!! Hvor er "Liker" knappen når jeg trenger den vet ikke helt om jeg vil kalle det "Liker".. tvangsbilder i hjernen Må vel bygge motor jeg også så jeg får prøvekjørt søstra di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Jeg har V12 med doble turboer, slipper jeg til da eller? Syns noen bør komme med med et bilde av denne søstra jeg, blei litt nysgjerrig nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Syns noen bør komme med med et bilde av denne søstra jeg, blei litt nysgjerrig nå... syns vi legger den død jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Så sykt mye blærete kommentarer her inne, barnehageforum tendenser. Jeg følger med i skumringen å håper på det beste Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Syns noen bør komme med med et bilde av denne søstra jeg, blei litt nysgjerrig nå... syns vi legger den død jeg Hehe, ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Da har m30 maskina forlatt åstedet og får et nytt liv i en 535 i Bodø Fått bilen på Bukker og demontert bremser og div. Skal ned med dempere osv i morgen da fjærbeinene fremme skal sendes til k-sport for sveiseing slik at jeg får tuv på dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Hvis du faktisk klarer å få godkjent den der med s54 turbo så bygger jeg grenrør til den til nesten kostpris, bare fordi att..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Hvis du faktisk klarer å få godkjent den der med s54 turbo så bygger jeg grenrør til den til nesten kostpris, bare fordi att..! Ser jo positivt ut så langt så jeg må jo bare kjøre på på en eller annen måte må det jo gå uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Jeg har trua, derfor jeg skreiv det jeg skreiv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Så skal disse felgene på til våren:) "Smarty independance" 8,5x18 Et17 10x18 Et24 Skal prøve å få dem også i vognkort med 235/40 og 265/35. (Alpina BiTurbo er godkjent med den dimensjonen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 INGEN TING ER UMULIG. finnes ikke problemer, bare løsninger Lykke til Steffen, blir sykt om dt går rett veien Får æ fær på søster di da? hahahahhahaha, æ flire:D:D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå