Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

Vil ikke ha 19" synes det ødelegger mye av gleden å dra på tur når man må sloss med rattet for å holde bilen på veien.. Hadde et slikt sett med rett innpress som ble solgt til pernezz for halvannet år siden.

Etter en samtale med Johnja i går så ble vi enig om at jeg var stokk dum i hodet som solgte dem, men men.. shit happens:-p

Men du skal vite det at hjula er i gode hender :D

Hvis jeg skulle endre mening og selge dem, skal du få førsteretten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanalskjørt er nå i hus.. Mangler bare m5 bakfanger og e39 m5 list til bagasjelokket nå så blir det sendt til lakkering.

Skjørtene og nedre del på front og bakfanger blir enten blanksvart eller diamantsvart.. Noen som har noen meninger om det?

Har også fått en rieger bakrutesenker, men tror ikke den blir montert..

Sachs 765 har jeg også fått. Hvor får jeg tak i 6-puch sinterlamell med 35mm splines?

550959_10152240709260313_726642676_n.jpg

57115_10152240709100313_156470470_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blåe der er jo et prakteksemplar av en strøken goodlooking E34....

Den ersamme fargen som min, men er litt usikker på hva jeg syns om at den er lakket helt ned....

Synes den ser litt slett ut.. Ikke missforstå den ser kjempe bra ut, men jeg synes kontraster er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkert helt ned, er helt rett i mine øyne...

Nydelig farge....

Hehe.. Jævlig usikker.. Enig i at bilen på bildet er Nydelig, meeeeen.. Setter en avstemming på det..

Helt enig i din filosofi at du bygger bilen til deg selv og gjør hva du vil med den, men jeg synes jo også at det er flott at andre også liker det jeg bygger..

Derfor er det jo greit å høre andres meninger og ta det med i avgjørelsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den avstemningsteksten din var litt vanskelig ;)

2 spørsmål/valg - men ja/nei-svar ;)

Jeg svarte JA jeg, for å lakke helt ned - og tolket NEI som å ha kanal sort....

(Og etter å ha stemt JA, så ser jeg at det ble 100% - så da er jo saken klar, hehehe... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den avstemningsteksten din var litt vanskelig ;)

2 spørsmål/valg - men ja/nei-svar ;)

Jeg svarte JA jeg, for å lakke helt ned - og tolket NEI som å ha kanal sort....

(Og etter å ha stemt JA, så ser jeg at det ble 100% - så da er jo saken klar, hehehe... ;) )

Hehe.. Ja jeg så det.. Har fikset det nå:-D Tror jeg skal kjøre avstemmingen litt lengre:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Ikke så mye som har skjedd her i det siste kan du si.

Andre prioriteringer, arbeidsmot og sykdom i familien..

MEN. Nå er der jo begynt å bli litt vår i luften og jeg har hatt god tid til å spekulere på hva jeg skal bruke bilen til..

Jeg ser jo at det vil koste mye tid, resurser og ikke minst penger å få denne på skilter med grom motor, så det jeg har kommet frem til at et slikt bygg vil bli brukt for lite til at jeg orker å legge så mye i den, derfor skal jeg heller bygge den opp som banebil, og heller bare kose meg litt etter veiene med prøveskilt om jeg skulle finne på det.

Det første jeg tenker å starte med da er bur bygging, skal prøve å tilpasse det fint etter interiøret i bilen da jeg skal beholde gulvteppe, taktrekk, dashbord osv. blir litt triveligere atmosfære inni bilen da.

blir da 2 bøttestoler i den og hullet ette baksetet klees igjen slik at det blir fint.

Det er da første plan med bilen så får vi se hva det blir etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo at det vil koste mye tid, resurser og ikke minst penger å få denne på skilter med grom motor, så det jeg har kommet frem til at et slikt bygg vil bli brukt for lite til at jeg orker å legge så mye i den, derfor skal jeg heller bygge den opp som banebil, og heller bare kose meg litt etter veiene med prøveskilt om jeg skulle finne på det.

Det første jeg tenker å starte med da er bur bygging, skal prøve å tilpasse det fint etter interiøret i bilen da jeg skal beholde gulvteppe, taktrekk, dashbord osv. blir litt triveligere atmosfære inni bilen da.

blir da 2 bøttestoler i den og hullet ette baksetet klees igjen slik at det blir fint.

Det er da første plan med bilen så får vi se hva det blir etterhvert:)

Hvaaa??

Skal du bygge banebil av denne?

Er du gal? Husker jeg så feil, siden jeg tenker på bilen din som en perle?

Du må jo ikke ødelegge den, selg den heller.

Så få tak i en annen E34er og bygg banebil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...