Gå til innhold

Nicklas' E34 3,2 turbo prosjekt ! masse bilder !

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Da var det kommet litt flere nyheter her :P Fått litt nye ting og slikt siden sist.

Blant annet Haltech E8 datasprut, og intercooler :)

Litt bilder, IC'en var litt for stor, så litt metall måtte pakke sekken og dra :)

31bdcedb.jpg

bb07ff0c.jpg

Måtte også fabrikere litt fester selvfølgelig :)

På toppen:

3929971d.jpg

Og under:

95b8abdb.jpg

Oooog det ferdige resultatet :) Dere må unnskylde den ødelagte leppa :P Kommer på ny ;)

086cc527.jpg

a610ae2b.jpg

f8808108.jpg

Skal ha den av igjen og vaske den litt, lurer på om det blir høyglans, eller sort matt, mtp. at bilen er rød og sort bare, blir jo den eneste kromdelen :P Samt litt mer diskré med mørk IC ;) Hva tror folk?

Skrevet

svart er vell det beste med tanke på at den ikke skal være på synlig, har du borret hull til returen i blokken din? har du noen bilder av det evt?

Skrevet
svart er vell det beste med tanke på at den ikke skal være på synlig, har du borret hull til returen i blokken din? har du noen bilder av det evt?

074-1.jpg

kunne du også tatt et bilde av hvoradan ting ser ut etter kapping, uten at IC'en er festet.

Kan ta det når jeg har fått den av igjen, juppjupp :)

• 2 weeks later...
Skrevet
bb07ff0c.jpg

e28en min jo:D haha

Rettelse MIN! Ikke gå rundt og si bilen er din, når du låner den av meg! :)

pass deg du. viss ikke så våkner du til en e28 på lekablokker, en motor på pall og div understell vekk:)

Skrevet

074-1.jpg

kunne du også tatt et bilde av hvoradan ting ser ut etter kapping, uten at IC'en er festet.

Kan ta det når jeg har fått den av igjen, juppjupp :)

har ikke sånn forhøyning i min blokk, den er helt flat hele veien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...