HeiNicklas Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 må se på boltmønsteret mot blokka Joda Men ikke alltid like lett å se på bilder
destroyy Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Borre og gjenge opp hull der m106 motoren har orginalt
HeiNicklas Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Blir vel som på bildet her det da ? Hvis jeg forsto det jeg fant korrekt
HeiNicklas Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Da var det kommet litt flere nyheter her Fått litt nye ting og slikt siden sist. Blant annet Haltech E8 datasprut, og intercooler Litt bilder, IC'en var litt for stor, så litt metall måtte pakke sekken og dra Måtte også fabrikere litt fester selvfølgelig På toppen: Og under: Oooog det ferdige resultatet Dere må unnskylde den ødelagte leppa Kommer på ny Skal ha den av igjen og vaske den litt, lurer på om det blir høyglans, eller sort matt, mtp. at bilen er rød og sort bare, blir jo den eneste kromdelen Samt litt mer diskré med mørk IC Hva tror folk?
joggis Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 svart er vell det beste med tanke på at den ikke skal være på synlig, har du borret hull til returen i blokken din? har du noen bilder av det evt?
joggis Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 kunne du også tatt et bilde av hvoradan ting ser ut etter kapping, uten at IC'en er festet.
HeiNicklas Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 svart er vell det beste med tanke på at den ikke skal være på synlig, har du borret hull til returen i blokken din? har du noen bilder av det evt? kunne du også tatt et bilde av hvoradan ting ser ut etter kapping, uten at IC'en er festet. Kan ta det når jeg har fått den av igjen, juppjupp
///ben Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 e28en min jo:D haha Rettelse MIN! Ikke gå rundt og si bilen er din, når du låner den av meg!
bergeee Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 e28en min jo:D haha Rettelse MIN! Ikke gå rundt og si bilen er din, når du låner den av meg! pass deg du. viss ikke så våkner du til en e28 på lekablokker, en motor på pall og div understell vekk:)
joggis Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 svart er vell det beste med tanke på at den ikke skal være på synlig, har du borret hull til returen i blokken din? har du noen bilder av det evt? kunne du også tatt et bilde av hvoradan ting ser ut etter kapping, uten at IC'en er festet. Kan ta det når jeg har fått den av igjen, juppjupp har ikke sånn forhøyning i min blokk, den er helt flat hele veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå