HeiNicklas Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Hmm, dette er gamle blokka, og den har det, vet den nye også har det, hmm.. Hva er motoren din fra?
Morty999 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 har du ikke den forhøyninga i blokka har du heller ingen 3,2l blokk.. fordi 3,2l blokkene kom kun med den gamle blokka... da har du enten 3,4l eller 3l... du kan jo såklart ha en 3l blokk med innmaten ifra 3,2l.
joggis Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 har du ikke den forhøyninga i blokka har du heller ingen 3,2l blokk.. fordi 3,2l blokkene kom kun med den gamle blokka...da har du enten 3,4l eller 3l... du kan jo såklart ha en 3l blokk med innmaten ifra 3,2l. har m30b35, derfor jeg spør.. går det greit å borre i blokken uten den forhøyningen? sånn ser det ut, den oljeslangen som vises der, er den orginale slangen fra 745 (bmw) turboen, der jeg tenker å borre i blokken
Mjørgen Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Hei. ser du har brukt andre bolter på og feste eksosmanifoilen? ska t og feste en lik en på min 745 motor men har blitt bytta topp som er 8mm bolta på. e d 8mm bolta du bruka eller gjenga du opp med 10mm? MVH Jørgen
HeiNicklas Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Hei, jeg har brukt 8mm, bare laget lengre av gjengestenger. Tror dette skal gå greit, hvis ikke så gjenger jeg opp til 10
HeiNicklas Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Tja, fått oljefilterhus med utgang til oljekjøler hvertfall, oljepanne er på vei! Også blir det en liten shoppingrunde om en ukes tid håper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå