Olan Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Hva skjedde med M3-ombyggingen? M3 karosserimessig ble lagt på is, men får se hva som dukker opp etter denne
Olan Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Dette ser ut til å bli veldig bra til slutt Har du bestemt deg for farge? Hva med Interlagos blue fra diverse M-modeller. Jeg har drømt lenge om en e30 i den fargen Stå på videre Farge er ikke bestemt enda, men må komme fram til noe snart Blå er fint, men har til gode å se en blå preface som har gitt meg en liten wow-opplevelse Synes det passer bedre på mtech2-e30
Olan Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Imola og zinnober er knallfine farger Holder med deg på den, men er tricky å velge utifra bilder og de små lakkprøvene i butikken Lyst på noe litt shiny, men heller ikke noe altfor moderne.. Så en fin sølv/grå farge på en X1 i dag som jeg skal sjekke opp
M3 Atle Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Du har brukt over 1 år på og bestemme farge. Haha : Så vanskelig er det vel ikke..
M|Fjeld Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Holder med deg på den, men er tricky å velge utifra bilder og de små lakkprøvene i butikken Lyst på noe litt shiny, men heller ikke noe altfor moderne.. Så en fin sølv/grå farge på en X1 i dag som jeg skal sjekke opp Har zinnober på e30en min, ser helt fantastisk ut på preface Imola er ikke så dum den heller, om ikke enda finere
Olan Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Du har brukt over 1 år på og bestemme farge. Haha : Så vanskelig er det vel ikke.. Lettere ubesluttsom Mye bra der ute Når får du tyskern din på veien da ? Får den se dagens lys denne sommeren ?
Olan Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Holder med deg på den, men er tricky å velge utifra bilder og de små lakkprøvene i butikken Lyst på noe litt shiny, men heller ikke noe altfor moderne.. Så en fin sølv/grå farge på en X1 i dag som jeg skal sjekke opp Har zinnober på e30en min, ser helt fantastisk ut på preface Imola er ikke så dum den heller, om ikke enda finere [ Bilde ] Vet, den er snadder ! Men har bare sett den avbildet på e30m3.. Har du bilde av din tatt med skikkelig kamera i forskjellig lys ?
M3 Atle Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Hehe, ser den.. Men det er rart det med valg. Vis du ikke er 100% sikker og du får lakka den i den fargen. Så ser det så bra ut når den er ferdig at du blir fornøyd uansett. Ja den får det, nå mangler jeg bare dørtrekk også rydde litt i noen ledninger under rattet.. Også litt klips osv.. Moro )
Olan Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Hehe, ser den.. Men det er rart det med valg. Vis du ikke er 100% sikker og du får lakka den i den fargen. Så ser det så bra ut når den er ferdig at du blir fornøyd uansett.Ja den får det, nå mangler jeg bare dørtrekk også rydde litt i noen ledninger under rattet.. Også litt klips osv.. Moro ) Ja altså, tror jeg skal bli fornøyd uansett, men vil ikke ha noe jeg fort blir lei av.. Klips er skikkelig moro
Olan Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 Om noen der ute vet hvor man får kjøpt forsterkninger til dempertårna bak så hyl ut, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå