Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Atle: Den lakken der er litt for lys for min smak, så den kan du få beholde :P

Schrick: Ja, velger jo klart en farge JEG vil ha, men er greit å høre andres meninger og få forskjellige forslag når jeg er usikker :)

Men til syvende og sist så er det jeg som bestemmer her :P

• 3 weeks later...
  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fått bilen tilbake fra sandblåsing nå ! Men den understellsmassa under bilen satt noe inni helv***, så er veldig mye av den som sitter på enda... Skal slipe ned undersiden på nytt i løpet av et par dager, og lurer på om jeg bare slenger bilen opp på siden for å komme til lettere.

Noen andre som har tippa en e30 her før ? tips til hvordan det bør gjøres for å ikke bulke bilen mer enn nødvendig ? :P

pimtpcjxtus8snqmu9jw.jpg

w7pntyv01bwgne9v1v0o.jpg

9j9xe5c3bhuwi28fgfak.jpg

nro8l6cgiv7iulp5hn23.jpg

x56p30sve1hwy36x7fli.jpg

Fått begynt å slipe ned det som var igjen av understellsmasse i hjulhusa i kveld. Skikkelig drittjobb da det føyker noe sat** og blir "gummi-spindelvev" over alt ! (Ikke jeg som har sveiset, gammel moro #-o )

8cqj9m3mcbi3h0yen7mu.jpg

Skrevet

Du har vært uheldig Olan, det skal sies! Men ser greia med at den gikk godt og du fikk brukt den en sommer etc.

Så deg med bilen på hengern utpå Findal

Skrevet
Du har vært uheldig Olan, det skal sies! Men ser greia med at den gikk godt og du fikk brukt den en sommer etc.

Så deg med bilen på hengern utpå Findal

Føler meg bra lurt, men det blir bra til slutt:)

Skrevet
Hoho, det var noen frekke sveiser inni hjulkassa der xD

Er mange frekke sveiser på den bilen skal jeg si deg :P Kanaler har vært lappa en haug av ganger.. må da være bedre å bytte ut et helt panel enn å lappe + masse sparkel ? :P

Skrevet

Ser du og har en sånn flott rust mellom innerskjerm og torpedo på førersiden, vær glad du har fått bilen blåst, nettopp sveist der selv så du har noe å se frem til.

BTW, de ledningene du hadde til overs, kastet de? Noe brukbart der? Har alt av elektrisk i dørene, men ikke i bilensledningsnett, Selge om du har det fortsatt?

BTW, her er Technoviolet E30, viewtopic.php?f=11&t=185444&start=165

Skrevet
Ser du og har en sånn flott rust mellom innerskjerm og torpedo på førersiden, vær glad du har fått bilen blåst, nettopp sveist der selv så du har noe å se frem til.

BTW, de ledningene du hadde til overs, kastet de? Noe brukbart der? Har alt av elektrisk i dørene, men ikke i bilensledningsnett, Selge om du har det fortsatt?

BTW, her er Technoviolet E30, viewtopic.php?f=11&t=185444&start=165

Har ikke kastet noe av det men Sturlis har vært å forsynt seg litt av det. Si hva du trenger så skal jeg se om det fortsatt er der :)

Ang. den sveisinga der så er det det siste jeg tenker på da jeg ikke skal ta på det med ildtang :P det overlater jeg til fagfolk som vet hva de driver med :lol: Vi gjerne lære meg å sveise kaross, men tror ikke det er helt der jeg bør begynne ^^

Skrevet
Hoho, det var noen frekke sveiser inni hjulkassa der xD

Er mange frekke sveiser på den bilen skal jeg si deg :P Kanaler har vært lappa en haug av ganger.. må da være bedre å bytte ut et helt panel enn å lappe + masse sparkel ? :P

Ja, greit nok å lappe en gang, men å lappe på flere ganger på samme delen er jo bare tull... Men det er jo ikke alle som skjønner det :P

Skrevet

Ser ut som du har litt å pusle med ;) blir nok bra når du er ferdig!

Hvem var det som sandblåste for deg? Går det ann å spørre hva du måtte ut med for det?

Skrevet
Ser ut som du har litt å pusle med ;) blir nok bra når du er ferdig!

Hvem var det som sandblåste for deg? Går det ann å spørre hva du måtte ut med for det?

Leverte den hos Frank Jensen's Korrosjonsteknikk innerst i voldsfjorden.

Pris var 5000,- for å blåse nesten hele bilen unntatt bakskjermer og oppå tak. 2000,- ekstra for grunning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...