Olan Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Atle: Den lakken der er litt for lys for min smak, så den kan du få beholde Schrick: Ja, velger jo klart en farge JEG vil ha, men er greit å høre andres meninger og få forskjellige forslag når jeg er usikker Men til syvende og sist så er det jeg som bestemmer her
Olan Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Fått bilen tilbake fra sandblåsing nå ! Men den understellsmassa under bilen satt noe inni helv***, så er veldig mye av den som sitter på enda... Skal slipe ned undersiden på nytt i løpet av et par dager, og lurer på om jeg bare slenger bilen opp på siden for å komme til lettere. Noen andre som har tippa en e30 her før ? tips til hvordan det bør gjøres for å ikke bulke bilen mer enn nødvendig ? Fått begynt å slipe ned det som var igjen av understellsmasse i hjulhusa i kveld. Skikkelig drittjobb da det føyker noe sat** og blir "gummi-spindelvev" over alt ! (Ikke jeg som har sveiset, gammel moro )
M3 Atle Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 ''du har et meget fint utganspunkt'' www.brilleland.no
Olan Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 ''du har et meget fint utganspunkt'' http://www.brilleland.no Er ikke så bra at det gjør noe, men men
M3 Atle Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Du har vært uheldig Olan, det skal sies! Men ser greia med at den gikk godt og du fikk brukt den en sommer etc. Så deg med bilen på hengern utpå Findal
Olan Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Du har vært uheldig Olan, det skal sies! Men ser greia med at den gikk godt og du fikk brukt den en sommer etc.Så deg med bilen på hengern utpå Findal Føler meg bra lurt, men det blir bra til slutt:)
Sturlis Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Hoho, det var noen frekke sveiser inni hjulkassa der xD
Olan Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Hoho, det var noen frekke sveiser inni hjulkassa der xD Er mange frekke sveiser på den bilen skal jeg si deg Kanaler har vært lappa en haug av ganger.. må da være bedre å bytte ut et helt panel enn å lappe + masse sparkel ?
S:M:G Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Ser du og har en sånn flott rust mellom innerskjerm og torpedo på førersiden, vær glad du har fått bilen blåst, nettopp sveist der selv så du har noe å se frem til. BTW, de ledningene du hadde til overs, kastet de? Noe brukbart der? Har alt av elektrisk i dørene, men ikke i bilensledningsnett, Selge om du har det fortsatt? BTW, her er Technoviolet E30, viewtopic.php?f=11&t=185444&start=165
Olan Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Ser du og har en sånn flott rust mellom innerskjerm og torpedo på førersiden, vær glad du har fått bilen blåst, nettopp sveist der selv så du har noe å se frem til.BTW, de ledningene du hadde til overs, kastet de? Noe brukbart der? Har alt av elektrisk i dørene, men ikke i bilensledningsnett, Selge om du har det fortsatt? BTW, her er Technoviolet E30, viewtopic.php?f=11&t=185444&start=165 Har ikke kastet noe av det men Sturlis har vært å forsynt seg litt av det. Si hva du trenger så skal jeg se om det fortsatt er der Ang. den sveisinga der så er det det siste jeg tenker på da jeg ikke skal ta på det med ildtang det overlater jeg til fagfolk som vet hva de driver med Vi gjerne lære meg å sveise kaross, men tror ikke det er helt der jeg bør begynne ^^
S:M:G Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Ser den, men så lenge platene er rene og bra justert apparat kommer en fin sveis nesten av seg selv. Gir deg en PM jeg.
Sturlis Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Hoho, det var noen frekke sveiser inni hjulkassa der xD Er mange frekke sveiser på den bilen skal jeg si deg Kanaler har vært lappa en haug av ganger.. må da være bedre å bytte ut et helt panel enn å lappe + masse sparkel ? Ja, greit nok å lappe en gang, men å lappe på flere ganger på samme delen er jo bare tull... Men det er jo ikke alle som skjønner det
Ajern Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Ser ut som du har litt å pusle med blir nok bra når du er ferdig! Hvem var det som sandblåste for deg? Går det ann å spørre hva du måtte ut med for det?
Olan Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 Ser ut som du har litt å pusle med blir nok bra når du er ferdig!Hvem var det som sandblåste for deg? Går det ann å spørre hva du måtte ut med for det? Leverte den hos Frank Jensen's Korrosjonsteknikk innerst i voldsfjorden. Pris var 5000,- for å blåse nesten hele bilen unntatt bakskjermer og oppå tak. 2000,- ekstra for grunning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå