Gå til innhold

E60 520i starter ikke (kjent problem ?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det som var planen:)

Tungvindt med Beslaget under bilen da..

Ja, vet det:) Uansett hvor jeg handler ny, eller er det kun på GS, Strandveien Auto osv?

Skrevet

Var det som var planen:)

Tungvindt med Beslaget under bilen da..

Ja, vet det:) Uansett hvor jeg handler ny, eller er det kun på GS, Strandveien Auto osv?

Skrevet

Ja, er vel ikke bare å komme til. Jeg har stortsett bare handlet på meca i tr.heim (da jeg jobbet der) men regner med at de fleste har pant-system. Er liv å mekke selv.. plages inni h.. med min e90:P

Skrevet
Er jo gjerne slik at en kald motor som startes, og stoppes like etterpå gjerne blir sure/råe og blir tungstartet etterpå. Har en 520iA E39 her hjemme som jeg opplevde det samme med. Kjørte den inn i garasjen, var minusgrader ute, og var plussgrader i garasjen i tillegg. Skulle mye kinning til før den gikk igjen et par dager etterpå.

napp ut pluggene å kin.. ikke vits å vente dagesvis.

Skrevet

Da har jeg vært av med starteren, og den var så og si oppbrent.. Var nesten ikke børster igjen, og har aldri sett så mye børstestøv i en starter før.. Må vel på GS i morgen for å anskaffe ny starter, og håpe på at det kun er starteren som er gåen! : )

Skrevet
Da har jeg vært av med starteren, og den var så og si oppbrent.. Var nesten ikke børster igjen, og har aldri sett så mye børstestøv i en starter før.. Må vel på GS i morgen for å anskaffe ny starter, og håpe på at det kun er starteren som er gåen! : )

Ja, blir vel overkommelig. Godt gjort at du greide å finne ut.!

Skrevet

GS hadde ikke starter ( i Trondheim ), men siden jeg ikke kunne vente, fikk jeg tak i Bosch-starter på mekonomen. BMW har vel bosch-startere originalt, så det går vel greit.

Bilen starter bare man tar i nøkkelen, så funker gjør den ;)

Hehe, glad jeg fikk funnet ut av det så fort i allefall :) Alltid fint med tips fra bimmers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...