Gå til innhold

Er på utkikk etter foamcanon

Sungam
 Share

Anbefalte innlegg

er redd proffe kommer til og anbefale litt for dyrt utstyr som en som meg som er langt fra proff egentlig trenger.

Men har har vell sikkert peiling på litt billigere utstyr også :)

Send meg en PM med litt opplysninger om hva du trenger og hvor mye du maks tenkte å bruke samt litt hva slags utstyr du har fra før så kan jeg prøve å sette sammen en pakke som du kan bli fornøyd med.

Ut i fra tidligere innlegg tolker jeg det som du holder til i Trondheim.

Jeg holder til i Verdal og kan evt. møte deg på halvveien en ettermiddag slik at slipper å kjøre så langt og du slipper i tillegg frakt.

Du kan også gå inn i nettbutikken min og se litt hva jeg kan levere slik at du kan gjøre deg opp en mening om jeg har det du trenger evt. om det er noe der du savner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale å legge litt penger i høytrykksvaskeren med det samme.. Kjøp en som gir fra seg mye vann! Dette er alfa omega.. Dersom du kjøper en av de billige variantene blir det ikke lenger så gøy og vaske, og du ender opp på selvvasken på bensinstasjonen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter bruk av selvask i vinter med foamcanon fikk jeg lyst til å skaffe det selv.

Men det er vell høytykkspylere som har foamcanon funksjon på?

Vil ha en rimelig foamcanon/høytrykkspyler til bilvaks om sommeren, noen som kan anbefale noen?

Har du Kärcher spyler tilgjengelig så lanserte merket egen skumkanon i fjor. Helt grei til "husbruk", men sikkert ansett som for simpel med få justeringer for proffvaskeren. Koster fra kr. 199,- til 249,- hos Coop OBS, Jernia eller din lokale Kärcherpusher. PS: skygg unna den tidligere "skumkanonen" Kärcher leverte, den har gul flaske som bare er ca. en tredjedels volum av denne, har dårlig justering og gir elendig skum.

F627038.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...