cossiemk1 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Trenger litt div til min E34 touring. Hele framseter i grått stoff, eller komplett skinninteriør. Speil på førersiden. Alle 4 dørene uten rust (aller helst i Oxfordgreen metallic) Bakluke i bra stand med ruta og ledningsnett. Yttre baklykter av typen røde med vite blinklys. Hvite blinklys foran og på sidene. Selvfølgelig så billig som mulig, og helst i nærheten av Vestfold
Deadsent Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Har org baklykter i bra stand. Muligens også hvite blinkers.
cossiemk1 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Har org baklykter i bra stand.Muligens også hvite blinkers. Orginale baklykter har jeg selv, er ute etter de som det ikke er noe oransje på. Men blinklysene er interessang hvis du har
janerik171187 Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 har bakluke til touring, regner med jeg har elnettet og. i bra stand siden de fleste ruster vell bort befinner seg i østfold, er bare å ta ferga over evnt send pm om int
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå