E34BMW535 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 hei bare lurte på om du fremdeles har instumentpanelet?? og om det fungerer fint? Hvordan blir det ? Skal du ha instrumentpanelet ? Mvh Ben
E34BMW535 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Hvor mye skal du ha for Relemodulen? 375,- kr + frakt. Sendes evt. i smartpost boblekonvolutt størelse kr 75,-. Mvh Ben
E34BMW535 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 ja skinnen bak støtfangeren forran.. slik at eg kan montere fangeren min hehe.. trenger asap... eg betalte 200 spenn for den bak som e mye større.. men gir et bud på 300,- Støtfangerskinnen koster over 1000 kr brukt på KOED. Velger å beholde den selv som reserve. Mvh Ben
E34BMW535 Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Skrevet Juni 5, 2011 Er styresnekka bra ?Har en 535i fra 91, hvor den er meget dårlig Fortsatt aktuelt?
hasse Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Hei, Litt sent ute ser jeg. Frontruta, er den solgt? Den er selvfølgelig helt fri for steinsprut og sprekker, regner jeg med. Jeg bor litt kronglete til mtp henting (Østfold). Er det noen mulighet for deg å gi meg en pris for ruta som inkluderer demontering og levering en plass i Osloområdet - hvis du er der av og til?
E34BMW535 Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 Hei,Litt sent ute ser jeg. Frontruta, er den solgt? Den er selvfølgelig helt fri for steinsprut og sprekker, regner jeg med. Jeg bor litt kronglete til mtp henting (Østfold). Er det noen mulighet for deg å gi meg en pris for ruta som inkluderer demontering og levering en plass i Osloområdet - hvis du er der av og til? Frontruta ble desverre kassert ved demontering.
E34BMW535 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Har du noen hele jekkfester? Ja, har tatt ut hele kanalstykket på venstre side fra forkant av B-stolpen og helt bak. (inkl fremre del av skrermbuen i samme høyde som kanalen) Der er det et jekkfeste. Meget bra, bilen er gått i Nederland og ikke vinterkjørt. Ikke noe rust synlig. kr 1.000,-
matsnic Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 skulle hatt motstandsregulator/sverd til bmw e34?
S.Hafsmo Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Ja, har tatt ut hele kanalstykket på venstre side fra forkant av B-stolpen og helt bak. (inkl fremre del av skrermbuen i samme høyde som kanalen) Der er det et jekkfeste. Meget bra, bilen er gått i Nederland og ikke vinterkjørt. Ikke noe rust synlig. kr 1.000,- Nå har jeg akkurat den biten liggende, og har i grunn bare behov for selve jekkfestet. Kan vel gi deg et bud på 500+frakt for kanalbiten, bare i tilfelle du ikke skulle bli kvitt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå