sladjan Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Hei dere! Jeg har bygd om min 320 til 328 og bruker da 320 eksos og 320 hjerne på den. Syns den nye motoren nå bruker litt for mye bensin, bruker 1l på lang kjøring....:S Det merkelige e at den ikke drar 100% syns jeg, samt at når jeg drar ut LMM og lamdaene så går den fortsatt som om de var i. ingen tegn til forandring når alt blir dratt ut. har målt verdier med multimeter på begge lambda og får verdier som varierer fra 0.40 til 4.8v , det samme ser jeg når jeg kjøre live data i carsoft. Når jeg kobler ut og inn LMM så skjer det en veldig liten forandring i motorgangen men nesten ingenting, og jeg mister "verdier" i live data når jeg kobler ut denne......har 2stk LMM en original og en uoriginal og bilen oppfører seg likt med begge to. Når jeg kjører uten at LMM eller lambdaene er tilkoblet merker jeg ingen forskjell, dette var meget rart? skal ikke bilen dø uten at de er tilkoblet? Mine lambdaene har 4kabler med 1sølv,1grå, 1gull og 1rød kabel. er det titan da? takker for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Den hadde vel likt 2,8l hjerne? Eller bruker du komplett innsprøytning fra 2 litern? Altså bla. LMM'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Den hadde vel likt 2,8l hjerne? Eller bruker du komplett innsprøytning fra 2 litern? Altså bla. LMM'en. jeg hadde en m52b20 motor som har helt likt hjerne som m52b28. LMM er fra 328 og det samme er med lambdaene og ledningsnette som fulgte motoren... så alt er 328 i grunn, bortsett fra eksosen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Softwaren i ECMen er ikke nødvendigvis samme selv om bosch nummeret er likt har jeg hørt før, men jeg vet ikke. Evnt. ta en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Softwaren i ECMen er ikke nødvendigvis samme selv om bosch nummeret er likt har jeg hørt før, men jeg vet ikke.Evnt. ta en diagnose. Har tatt diagnose med carsoft som jeg eier selv og det var ingen feil. var på jæger og de tok en diagnose av alt mulig ingen feil. syns det er merkelig. Er det mulig at den kan bruke så mye pga tett eksos, evt katalysator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Ja. Men fungerte 320 motoren som den skulle? Tetter seg jo ikke av å bli festet til en annen motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Ja. Men fungerte 320 motoren som den skulle? Tetter seg jo ikke av å bli festet til en annen motor. 320 motoren fungerte bra den. aldri hatt tull med den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå