Gå til innhold

Priser lakkering av frontfanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke priser kan jeg forvente hos lakkverksted for å lakkere en splitter ny frontfanger?

Skrevet

Omlakerte netopp en e82 frontfanger hos bavaria, snaket om 7000 tusen. men da ligger det jo nedpussing. De er heller ikke billige.

Lakerte en bagasje spoiler og øye spoiler cosmosort 2000. uten kontakt.

Skrevet

jeg betalte 2000,- for hellakkering av en brukt grønn E38 front fanger i svart metallik rett etter vinteren i fjor. Det var hos lakk kompaniet i fredrikstad. Meget seriøst og bra firma. Stod en gul gallardo der også. Så de er nok ikke så veldig useriøse når de har slike biler inne.

Skrevet

Takker for svar! Ser jo at prisforskjellene er ganske store.

Skrevet

7 tusen kroner for en fanger hos Bavaria? Fyyy fette F**N!

Håper for GUDS skyld at dette var en gammel fanger som måtte ha fyller osv..?

På jobben min hadde vi gjort det for rundt 3 lapper et sted..

1000,- svart om jeg hadde gjort det.. :-)

Skrevet

He he stive priser ja. Heldigvis var det garantisak, måtte også lakere om kanalene. jaævla surt på 2,5 år gammel bil.

• 2 weeks later...
Skrevet

7 tusen var på det groveste, da har man rett og slett blitt griselurt! Rundt 3 tusen+ moms er normalt for en slik jobb. Lakking av en ny fanger ligger på rundt 2000-2500+ moms.

Du var svært billig på ettermiddagstid da, noe spesiell grunn til det? :?:

Skrevet

7 tusen var på det groveste, da har man rett og slett blitt griselurt! Rundt 3 tusen+ moms er normalt for en slik jobb. Lakking av en ny fanger ligger på rundt 2000-2500+ moms.

En ny fanger tar en time å slipe, maskere, grunne, lakkere og klargjøre, derfor så billig.. 1000 kr i timen er godt betalt.. :-)

Om det er en gammel fanger som ser ut som et takras, så blir det fort det dobelte pga ekstra mye slipe-jobb.. :-)

Skrevet

En ny fanger tar en time å slipe, maskere, grunne, lakkere og klargjøre, derfor så billig.. 1000 kr i timen er godt betalt.. :-)

Om det er en gammel fanger som ser ut som et takras, så blir det fort det dobelte pga ekstra mye slipe-jobb.. :-)

Jeg syntes det var billig men vist du er fornøyd ned 1000kr så er nok garantert kunden det sålenge det er godt utført arbeid :D

Skrevet

Ja, det er billig.. Men som jeg sa tidligre, dette er en liten og kjapp jobb, så hvorfor skal jeg flå dere for det?

Jeg hadde tatt på meg masse jobb om jeg bare hadde hatt en boks å stått i, men får ikke gjort slikt igjennom jobben desverre.

Skrevet
Ja, det er billig.. Men som jeg sa tidligre, dette er en liten og kjapp jobb, så hvorfor skal jeg flå dere for det?

Jeg hadde tatt på meg masse jobb om jeg bare hadde hatt en boks å stått i, men får ikke gjort slikt igjennom jobben desverre.

Neij går nå litt tid i tørking, levering osv...jeg tar iallefall 1500kr for en ny fanger sålenge det ikke er noe maskering :roll:

Har tilgang 24/7 på jobb, men man blir jævla lei av å stå på jobb hele tiden selv om det er gode penger :P

Skrevet

7000 for en fanger hos bmw er samme tilbudet som jeg fikk i Tyskland av Bmw. var vel på 6000 og noe. betalte 3500 i norge for å fikse brukt fanger hos en seriøs bedrift

Skrevet

Neij går nå litt tid i tørking, levering osv...jeg tar iallefall 1500kr for en ny fanger sålenge det ikke er noe maskering :roll:

Har tilgang 24/7 på jobb, men man blir jævla lei av å stå på jobb hele tiden selv om det er gode penger :P

Boksen bruker jo MAKS 20 min så er den ferdig tørket.. Om det er en grunna fanger som skal lakkeres og ikke maskeres så går dette på under en time uten å stresse..

Om jeg hadde hatt tilgang på så mye jobbing som du har så hadde jeg stått å jobbet GRISE mye.. Og jeg hadde hentet MYE jobber ifra bimmers-folk som vil ha BMW'n sin i fin stand! :-)

Skrevet

Betalte 1500,- for lakkering av en helt ny E36 M3 fanger, inkl lakk, dette var på et skikkelig lakkverksted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...