Elliott Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Ja, det er billig.. Men som jeg sa tidligre, dette er en liten og kjapp jobb, så hvorfor skal jeg flå dere for det?Jeg hadde tatt på meg masse jobb om jeg bare hadde hatt en boks å stått i, men får ikke gjort slikt igjennom jobben desverre. Neij går nå litt tid i tørking, levering osv...jeg tar iallefall 1500kr for en ny fanger sålenge det ikke er noe maskering Har tilgang 24/7 på jobb, men man blir jævla lei av å stå på jobb hele tiden selv om det er gode penger Boksen bruker jo MAKS 20 min så er den ferdig tørket.. Om det er en grunna fanger som skal lakkeres og ikke maskeres så går dette på under en time uten å stresse.. Om jeg hadde hatt tilgang på så mye jobbing som du har så hadde jeg stått å jobbet GRISE mye.. Og jeg hadde hentet MYE jobber ifra bimmers-folk som vil ha BMW'n sin i fin stand! Hvordan lakk bruker du? Hær i Bodø bruker vi Standox sin standohyd serie, da må du tørke fargen 10 min ved 60 grader så går jo fort noen min i at den varmer seg opp og kjøler seg ned, så bruker vi standox HS klarlakk å den skal ha 45min tørk ved 60 grader så går jo for litt tid i bare tørking. Man blir lei av å jobbe mye skal jeg fortelle deg, orker ikke lakke mine egene ting til tider pga jeg er lei
Muztang289 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Hehe... På jobben har vi Glasurit.. Inn i boksen, først et tynt heftstrøk som man lufttørker med sprøyta. Forså et godt dekk strøk som får 10 min med tørk på 70-75 grader.. Lar dette stå å tørke mens jeg lager opp klarlakk som da er Racing Klarlakken til Glasso med kort herder og kort tynner.. Kommer til boksen og tar effekt strøk/dusje strøk. Forså et tynt lag med klarlakk, vente 2-3 min forså sauser på det siste feite strøket før det blir 5 min med lufting og 20 min med tørk på 70-75 grader..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå