tordah Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Dette kan bli artig å følge med på, gleder meg til update!
Halbakken Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Jada det er noe å drive med detta Blir i hovedsak oppgave å få inn motoren og få til oppstart, så plukke den fra hverandre og overhale den og få inn alle turbo delene Karosseriet er det jo også noe å drive med, så blir mye demontering fremover! Noen som trenger noe interiør deler eller noe slikt forresten? Alt er originalt
tzrkriss Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Tror Nilsen kan være intressert i interiøret hvis det er bra og ikke for dyrt:)
316 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Artig! Det var litt rust i gulvet på sjåførsiden ja. Typisk med rusthull i hjørnet mellom kanal og hjulbue der du har det lille hullet, hehe. Skal følge med jeg ! Går gamlebilen din i Elverum enda? Så en som ligna fælt i går.
Halbakken Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Tror Nilsen kan være intressert i interiøret hvis det er bra og ikke for dyrt:) Fikk ei melding idag ja, skal nok ikke ha så mye for det
Halbakken Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Artig! Det var litt rust i gulvet på sjåførsiden ja. Typisk med rusthull i hjørnet mellom kanal og hjulbue der du har det lille hullet, hehe. Skal følge med jeg ! Går gamlebilen din i Elverum enda? Så en som ligna fælt i går. Ja, bilen hadde vel pløyd over ei rundkjøring, derav den heftige smellen i skjermen som resulterte i høl som der igjen resulterte i vann i teppet Skal skjære ut ei hel plate og få sveise igjen, samt pussa ned og fjerne rusta Gamlebilen går i Elverum enda den vettu, jeg har den fortsatt som bruksbil En som har sagt han skal kjøpe den så hehe
316 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Det er du som kjører den enda ja, trodde du hadde fått solgt den!
Halbakken Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Møtte deg ved Hanstad for ikke så lenge sida, kan det stemme? Ja, har vel så og si solgt den, er en som sier han skal ha den men må skaffe litt spenn først, så jeg bare holder på den imens Blir vel no Passat ræl som bruksbil tenker jeg!
316 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Ja, det stemmer det! Er jo ikke så mange som kjører grå Mini i byen? Henter 2002'n fra vinterlagring på torsdag, så da får du holde øya oppe!
Halbakken Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Ikke i Elverum nei Åja, det blir bra!
Halbakken Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Da har jeg fått tak i diff, mellomaksel og bærebruer med skiver fra en E30 324tds
Halbakken Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Du har hvertfall solgt meg et heftig bra utgangspunkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå