Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
fint verksted! :) men hvorfor bruker du tevtyl og ikke bare lakk, når det skal blis is og banebil? :roll:

Blir som å pule med kondom: Alltid sikkert!

Greit at ting ikke ruster opp med en gang, og da man først har plukka det i molekyler så kan man like så gjerne gjøre det ordentlig og sove godt om natta'n :)

Gromt, stå på :D

Er du klar til våren ?

Skal prøve å rekke gatebil i mai ja! Motoren SKAL nedi bilen før jul, og jeg skal rase litt på isen med kun sugemotor bare for å teste litt, så må handle inn turbo deler rimelig kjapt ja :wink:

Gratulerer med dagen! ;)

takk takk :wink:

Hehe, dårlig med M3 CSL ja, men er mye CSL på den jeg har, med strikkmotor........ :D

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Enig med deg. Tektyl er fint! Kjøøør på, og grattis med dagen :)

tectyl blir så klinete om man skal drive å skru osv, da er det bedre å bruke bodyshitt eller VOKS basert tectyl med lakk over ;)

Skrevet

Skal ha voksbasert eller oljebehandle understellet mitt. Har oljebehandlet mange biler i familien, fornøyd med det.

Skrevet
Skal ha voksbasert eller oljebehandle understellet mitt. Har oljebehandlet mange biler i familien, fornøyd med det.

så lenge det ikke er klissete å svertrter så funker det. men viktig å pusse alle steder du ser det er antydning til rust/overflaterust å grunne det ordentlig med skikkelig rustdrepende middel ;) tectylen/oljebehandling blir ikke helt tett så må ha lakk over for at den skal fungere på rett måte. dette slipper man med voksbasert tectyl.

Skrevet

Den er understellsbehandla, ikke ren tectyl. Er steinhard denne massa som jeg har tatt på, så blir vel feil å karakterisere det som ren 100 % tectyl :) Men skjønner hva du mener ja!

Skrevet
Den er understellsbehandla, ikke ren tectyl. Er steinhard denne massa som jeg har tatt på, så blir vel feil å karakterisere det som ren 100 % tectyl :) Men skjønner hva du mener ja!

good! ;)

Skrevet

Skjedd litt i det siste, kommer bilder snart.

Venter forøvrig sinnsykt tålmodig på svar fra Norges Bilsport Forbund på hvordan jeg skal gjøre det "lovlig" med den skrudde fronten og mtp chassinr plata, dissa har ikke vunnet NM i å svare folk!

Skrevet
Skjedd litt i det siste, kommer bilder snart.

Venter forøvrig sinnsykt tålmodig på svar fra Norges Bilsport Forbund på hvordan jeg skal gjøre det "lovlig" med den skrudde fronten og mtp chassinr plata, dissa har ikke vunnet NM i å svare folk!

kjett å vente! blir muligens ett prosjekt på meg og nå... :)

Skrevet
Skjedd litt i det siste, kommer bilder snart.

Venter forøvrig sinnsykt tålmodig på svar fra Norges Bilsport Forbund på hvordan jeg skal gjøre det "lovlig" med den skrudde fronten og mtp chassinr plata, dissa har ikke vunnet NM i å svare folk!

Står det at du trenger to chassinr plater?

Er jo bare å poppe plata fast i fronten din det, om det kreves? Er jo allerede chassinr på torpedovegg.

Skrevet

Nei, ikke det jeg veit. Men er alikevel greit å ha begge, men jeg fester den gamle plata i den nye fronten eller i motorrommet tenker jeg :)

Her skjer det ting vettu, begynner å dra seg til om dagen nå :wink: Har så smått begynt å handle inn litt bryterpaneler og slikt, neste steget blir vel bensinpumpe og fuelcell + BTR :)

Du kan få lure på hvem hu dama er da vettu... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...