Clerion Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Detta blir NICE Fredrik Si ifra når den er klar og skal prøves da ;D Haha
Halbakken Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Hehe ikke eksen til Magnus nei..! Fått gjort litt i det siste, har ikke hatt så mye tid den siste tida, men prøver å rekke så mye som mulig. Motoren skal stå nedi motorrommet før jul, ikke startklar men ferdig montert Lakkert inni Kjøpt ny lyktegrill! Da er fronten kappa, skal starte å bygge ny etter jul Nytt boss "Gulvsteppe" Travers ferdig montert med nye bolter og loctite Nye motorputer Kjapt overblikk! Prøvemontert fjørbein, skal bytte hjullager før de blir montert! So far, so good
Sirup-Racing Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 begynner å bli bil igjen nå fredrik bare å kjøre på nå lokalet ser ut til å bli bra også hehe, nei gir snart opp å tippe på hvem hu dojja er dama til Engen?
Halbakken Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 begynner å bli bil igjen nå fredrik bare å kjøre på nå lokalet ser ut til å bli bra også hehe, nei gir snart opp å tippe på hvem hu dojja er dama til Engen? Hehe artig at det begynner å ligne en bil igjen snart ja! Er nok dama til Raymond ja
Sirup-Racing Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 med detta været her trenger du ikke stresse til is sesongen Fredrik er bare å sette Magnus i arbeid med å skru hehe det blir bare m50 sug først el ? eller går du for turbo med en gang
Halbakken Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Hehe nei, da blir det reprise fra i fjor!! hehehe Blir litt sug først, bare for å prøve å få kjøre litt! Er du god på elektriske ting ell? Klippet bort alt sammen jeg vett....
Sirup-Racing Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 hehe, ja var artig den turen vi hadde i fjor tja, har da kobla en ledning før Magnus er da god på å laga ledningsnett da
Halbakken Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Hehe, bra du satt rolig hvertfall! heheh Ja, jeg skal legge opp alt nytt vett... Trenger bare småting da. Lys foran + bak, hovedstrøm, el-vifte, bensinpumpe og spylervæske
M3 Yngve Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Ser meget bra ut. Glad jeg solgte bilen til deg. Hm, hvordan er det tepper der ?
Halbakken Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Takk for det, Yngve Det er veldig koselig å høre!! Det "teppet" er egentlig bare sånn du kler inn basskasser med, tenkte å ha det der for å se hvordan det blir, men tror kanskje jeg gir faen i å ha det allikevel, kan fort bli litt jalla....
Halbakken Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Skrevet Desember 26, 2011 Fått lakkert motorrommet nå, ble ganske bra! Mangler klarlakk.
skrokkis Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 ble bra ser det ut som:) brukte du skitt i plateskjøter? ellers ruster det med engang..
M3 Yngve Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Du burde skaffe deg E36 servo tannstang. E30 uten servo er ikke bra !!!
Halbakken Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 Har ikke fjerna kitten. Hehe, ja Yngve jeg må skaffe det! Er litt mer tungsladda uten servo ja!
Halbakken Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Da var hjullager bestilt foran, det vil med andre ord si at jeg kan få på bremser, fjørbein, etc etc og da få rullende karosseri straks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå