Pedi Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 er ikke så veldig gira på supersport, har hørt litt av hvert når det kommer til kvaliteten på de settene tenker litt på bilstein dog. B14 Supersport var no dritt... Kjøpte to sett til E34 og E39.... Var helt ubrukelig...
doffa Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 er ikke så veldig gira på supersport, har hørt litt av hvert når det kommer til kvaliteten på de settene tenker litt på bilstein dog. B14 Supersport var no dritt... Kjøpte to sett til E34 og E39.... Var helt ubrukelig... samme erfaring her oxo egentlig, demper er alt for dårlige til å puttes i ett slikt sett. kan jo bytte dem inni til koni eller bilstein:)
SSM Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 De stikkakslingene passer rett på sånn helt uten videre de eller? Er OBX noe kvalitet eller er det bare billig og sånn ok? Skal oppgradere bak jeg også.
doffa Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 De stikkakslingene passer rett på sånn helt uten videre de eller?Er OBX noe kvalitet eller er det bare billig og sånn ok? Skal oppgradere bak jeg også. denne obx innmaten er laget til E30 188diff. kvalitet? gi meg noen uker før du bestiller deg noe obx, første inntryk er egentlig at det er ett sånt hastverk arbeid, ligger igjen dreiespon i hull osm skal drenere olje fra diff. der er frest noen bue greier ved lager å dem var det sånn sponstyr i kanten som jeg måtte ta vekk med bandsliper før montering. så jeg lurer på hvordan resten er visst det er slik utvendig, elendig finish.... så jeg skal prøve dette her en stund å se, den bremser stein bra nå da, litt driv på bakhjula å der e antydning til sperring. men den er jo ny nå. så skal ut på litt herjing til helga:) se om jeg får noe slitasje følelse etter dette.. kostet jo ikke mer en 3100 med frakt om jeg ikke husker feil. så om den går til helvette så legger jeg meg ikke ned og gråter:) har to M3 e30 25% sperre innmater på hyla og en 210 m5 mk motorsport brems så diff er ikke noe problem
doffa Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 uff å uff å uff.......... etter utallige timer fredag/lørdag som var, med dulling og skifting av lager,simringer og div annet dill i bakdiff, satt meg ned å startet med shimsing og overhaling av diffen etter en laaaaang dag på jobb, var nesten ferdig med alt men det ble seint på natt så jeg la fra meg alt da jeg hadde fått på plass hvordan shims å slikt sku stå... men hvem tror dere har snudd diffen slik at jeg satte shimsa på feil side............? forbanna....? heldigvis er lager og slikt ok.satans lang døgang i mellomaksel no:) må bare få tak på litt tynnere shims så er det starte på nytt med å shimse den oppigjen skiten mot pinjong tannhjulet..... faen i svarte helvette...... skulle vær ferdig med denne driten nå. hater og ta igjen arbeid.....
joachim sørlie Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Det var leit da, hender man gjør feil når man er utslitt etter jobb, da er man litt sussete.. Håper du fikser dette fort da!
doffa Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Det var leit da, hender man gjør feil når man er utslitt etter jobb, da er man litt sussete.. Håper du fikser dette fort da! nå er den i orden heldigvis. var bare pinjong tannhjul og kronhjul som ikke var helt på linje. det som summet. nå er den shi9mset på ny og den er gulle god:) Fy faen å dette funker:) OBX Racingsport spere ruler så langt... får no se om den er sterk nok til en 3,2 som skal inn etterhvert
Tommen325 Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Leste hele tråden nå. Det er en av di tøffeste E30 ''Vognene'' jeg har sett!
doffa Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Leste hele tråden nå. Det er en av di tøffeste E30 ''Vognene'' jeg har sett! takk takk:)
doffa Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Hvor kjøpte du OBX Racingsport? ebay. bare og søke på obx e30 så kommer det opp til lille og store diffen
oxygaxe Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Ser bra ut dette, må få høre hvordan det funker med innmaten til diffen med tiden. Tror jeg ska vurdere samme stikkaksler som deg.
doffa Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Obs diffen fungere som bare det. Noe av det råeste jeg har hatt på. Lett hjulspinn så er begge hjula låst å da helt til jeg slipper gassen. De stikk akslingene er helt rå.. Anbefales for dere som bruker 188 diff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå