RoaldJ Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 kan ikke tenke meg det koster noe å se på?... om det gjør det, så er det en "gratis-side" på andre sida av banen du kan stå å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 fantastisk kjøring på enkelte! noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Tok noen bilder av bilene utpå banen PS: Bare Mobil bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 tok noen jeg og, helt uredigert og AMATØR fotograf Hyl ut om noen ikke ønsker at di skal ligge ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Mange heftige biler og fin kjøring. Takker for en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Var en tur ute og så på idag, mange fine biler og god kjøring Kjekk opplevelse! Tok ett bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Var godt å strekke litt på beina til M3en i går Tror det var mange som fikk seg en overaskelse når jeg kjørte, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Mange heftige biler og fin kjøring. Takker for en fin dag Enig, men så ikke din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Var godt å strekke litt på beina til M3en i går Tror det var mange som fikk seg en overaskelse når jeg kjørte, hehe! Bra å se at bilen brukes og lite bakhjul igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Nja, holder en stund til. Men må bestille nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Sjå her du bjørn werner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Jeg kjørte ikke på banen med min egen bil, men ble spurt av et annet medlem, om jeg kunne ta bilen hans noen runder, så han kunne få tatt noen bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Hadde vert veldig morro å hatt akuratt det der på film! Men tror en kompiss fikk det med, bare fra depot siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå