tittigulle Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 bilen min gjør nesten som den vil og tror at hele veien er kun til den.. hvor større fart jo mere veler den i kjørebanen.. har stor dødgang på rattet oxo..... i følge forrige eier så slet den ut helt nye sommer dekk forran på en mnd,det var ikke mønster igjen på di og innerst på begge hjula var det slitt ned til stria... bak hjula er som nye... jeg har ikke sett noe annet en normal slitasje på vinterhjula ,ikke noe mere slitt på innsiden el noe og dekka går fint en vinter til.... når jeg kjører så må jeg hele tiden sitte og rette den inn og den kan plutselig dra til en av sidene... og som sagt : jo større fart jo værre er den og jeg kjører ikke bmw for å ligge i 60 overalt lissom... er det noen som kan fortelle meg hva dette er for noe tull???? er det styresnekka,endeledd,stag,foringer el noe slikt.... noen tips på fremgangsmåte på feilsøking.. ja det hadde jeg likt.... har foresten savnet å være her...
ingard Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Først og fremst så må du få sjekket alle komponentene i forstillinga. Min bil har dødgang, men den drar ikke overalt likevel. Du trenger en forstillingskontroll høres det ut som, og muligens nye bærearmer, casterstag og endeledd. Disse kan føre til slakk i forstillinga. Lenge siden EU.kontroll?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå