Haakjin Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 http://www.flickr.com/photos/45451659@N06/ Side 1 og 2! Falt for den jeg ja, med tanke på at min er egentlig samme farge ;p Håper noen har info om bilen Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Rå bil! Her er hvertfall en liten tråd på stanceworks om den: http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=9127 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Den er ikke norsk, om du trodde det pga skiltet... Den var like deilig før og etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Rå bil! Her er hvertfall en liten tråd på stanceworks om den: http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=9127 Okei, takk ;p 528 også, nett lik min i utgangspunktet denne da =) Den er ikke norsk, om du trodde det pga skiltet... Den var like deilig før og etter! Neida, trodde ikke det , men ville bare ha litt info om hvordan prossesen gikk for seg , eller om det bare har vært polering, senk og felger =) Feeet denne ja ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Vakker bil... Men må pirke litt på hjulbuene bak, de var lite pene. Skulle ikke valset fullt så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Vakker bil... Men må pirke litt på hjulbuene bak, de var lite pene. Skulle ikke valset fullt så mye. Nei, kanskje litt enig der, men så er felgene 10.5'' bak også da, så det måtte vell til :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Nydelig bil, men hva faen har han gjort med høyre forskjerm?! Styggeste jeg har sett.. hvem gidder å ødelegge bilen sin frivillig Skulle hatt den strøken i og med at den ser såpass fin ut ellers, evt hatt skikkelig naturlig rat etter 30 år på vegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Nydelig bil, men hva faen har han gjort med høyre forskjerm?! Styggeste jeg har sett.. hvem gidder å ødelegge bilen sin frivillig Skulle hatt den strøken i og med at den ser såpass fin ut ellers, evt hatt skikkelig naturlig rat etter 30 år på vegen. Ja, det er jeg kanskje også enig i Men det serr ut som det er ''inn'' med rat framskjerm? Sett flere stanceworks med slik framskjerm nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Neida, trodde ikke det , men ville bare ha litt info om hvordan prossesen gikk for seg , eller om det bare har vært polering, senk og felger =)Feeet denne ja ;p De fleste stanceworks/ratlook bilene er vel bare SLIPING, senk og felger.. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå