larserso Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Jeg vurderer å kjøpe en Foma 747 for å holde bilen ren i sommer. Noen som har synspunkter på denne eller andre typer? Har fått tilbud om å kjøpe til 2800,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -og-kjoep/ Tilbud til 2500 . Skal visst være bra.. Jeg kjøpte meg nettopp Nilfisk 125.3. på tilbud til 1090 kr. Heilt grei til min bruk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Har Foma 737, veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Mitt hete tips er stålarmert slange. Oppfører seg bra, selv når det er litt kaldt ute. Se heller på vannmengde enn trykk! Over 500 er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Jeg har også Foma,vet ikke hva mer den heter men. Er vel en av de minste, men funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå