djscream Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Min kjære Røde ombygde M3 3.2 ble frastjålet fra parkeringa uten for blokka mellom 03.00 - 11-00 natt til i dag ( tirsdag ) Den er allerede avskiltnings begjær på.. ( NE 57840 ) Fra Telemark / Porsgrunn Den er ikke godkjent enda, ventet på 2 papirer fra tyskland denne uka for å få den godkjent. : / Utlåves GOD DUSØR til dem som kommer med info som fører til funn av bilen. Får ikke lagt ut bilde her .. hmf. skjer her a.. Jeg kan nåes på 40 48 30 39 hele døgnet.. Mvh Michael Vikne Legger ut noen bilder av hvordan den så ut, regner i grunn med at den har blitt gjort no med i ettertid ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Utrolig trist :/ lykke til med letingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Fælt så mange biler som forsvinner for tida..! Håper du får den tilbake asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Sedan, coupe? Noen kjennetegn? Skal holde øynene åpne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Bosted: Porsgrunn Kjøretøy: bmw M3 3.2 e36 coupe Regner med at det er Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Faen, har de begynt å stjele m3'er i Grenland igjen...! Skal selvfølgelig holde øyne og øre åpne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 ble stjålet en 3.0 liter for 2 uker sia her i området også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Farlig og kjøre BMW i skien/porsgrunn :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 huff siste jeg sa til han jeg solgte min 3.2 til igår bor jo bare tyver og avskum i porsgrunn, blir garantert stjelt! håper du finner den igjen! men er vel fare for at den allerede er i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 problemet blir vel også at forsikringa dekker ikke for en M3 hvis den ikke var godkjent ombygd ennå? surt å miste en M3 og få betalt for en 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 er jeg heldig får jeg igjen 30 lapper.. hurra liksom, har påkostet denne kjerra over 200,000 kr så er temlig forbanna.. jeg var / er, 2 papirer unna fra å få godkjent bilen, venter på papira fra bmw i tyskland.. så hadde jeg smelt på forsikring, får ikke forsikra det føre det er i vognkortet.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 På tide at samtlige bimmers medlemmer og medlemmer fra andre forum som sokner til dette distriktet samarbeider litt aktivt for og ta disse taperne av gata snart!! Kan ikke helt skjønne hvordan det er mulig for denne gjengen og holde på slik uten og bli så altfor mye forstyrret. Skaff dere overvåkningskamera og sørg for at bilene står tett inntil disse, og smell gjerne opp ett kamera som også filmer hver jævla bil som passerer plassen der dere bor. Da blir det så mye lettere og finne ut hva man skal se etter dersom uhellet er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Gå ut i den lokale avisa og fortell din historie, si at det er dusør på X antall tusenlapper til den som komme med tips som gjør at bilen kommer til rette, setter du en dusør på 30-40 000,- så sparer du alikevel penger og det blir plutselig veldig interessant å tyste for de som vet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=311280#post311280 http://www.pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=43030 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 På tide at samtlige bimmers medlemmer og medlemmer fra andre forum som sokner til dette distriktet samarbeider litt aktivt for og ta disse taperne av gata snart!!Kan ikke helt skjønne hvordan det er mulig for denne gjengen og holde på slik uten og bli så altfor mye forstyrret. Skaff dere overvåkningskamera og sørg for at bilene står tett inntil disse, og smell gjerne opp ett kamera som også filmer hver jævla bil som passerer plassen der dere bor. Da blir det så mye lettere og finne ut hva man skal se etter dersom uhellet er ute. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601581 Denne har jeg og meget enkelt å montere, billig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå