kennsi Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Hei Lurer litt på og kjøpe en Bmw x5, fra 2001 og til rundt 2003. *Hva må jeg se etter på disse bilene? Har ikke hvert borti noe særlig med bmw fra før. *Er litt skeptisk siden det er en såpass gammel bil med MYE elektronikk. Takker for alle innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 det er vel en del forstillingsdeler og automaten som er svakhet på noen av disse mener jeg å ha hørt, en bil som egentlig er ganske dyr med tanke på hvor gammel den er,titta litt på X5 jeg også men jeg synes 220 000 + for en 2001 modell er alt for dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Mener å ha hørt at støtdemper er en svakhet på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennsi Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 det er vel en del forstillingsdeler og automaten som er svakhet på noen av disse mener jeg å ha hørt, en bil som egentlig er ganske dyr med tanke på hvor gammel den er,titta litt på X5 jeg også men jeg synes 220 000 + for en 2001 modell er alt for dyrt ja synes også det er litt stiv pris på en så gammel bil. og med tanke på att de har problem med automat og forstilling.. hmmm men PENE biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 svakheter er : automatkassa, fremre drivaksler / mansjetter.. det er noe som ofte blir byttet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Du får faktisk en 2011 mod Mitsubishi ASX for samme prisen som en 10 år gammel BMW X5, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Hvem F vurderer en Mitsu ASX når de ser på X5??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Hvem F vurderer en Mitsu ASX når de ser på X5??? Litt for å vise hvor overpriset X5 er i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spisepinne Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Det er også greit å huske at som regel reflekterer bilens nypris kostnader ved service. Desto dyrere bilen var ny, dyrere service. Og det er jo sikkert en merkbar forskjell i pris på service mellom en 320 og en x5 f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 X5 er nydelige biler, det er jeg helt enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Er iallefall dyre å forsikre,betaler ca 10t med full bonus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå