oddeinarr Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 å der var serveren nede igjenn , eller er det bare jeg som sliter med bilder i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Har slitt med bilder i dag, og de siste dagene egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Vil ha bilderrrrrrr. Ikke lett å jakte etter ny bil her på forumet, når man ikke får sett noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Driter i bilder av biler og deler bare vi får opp bilde som Kjexx har lagt inn i tråden BMW og jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Det finest nå en ''liker'' side på facebook der dere kan spørre sånne spørsmål. F.eks om det bare er hos deg selv eller om alle opplever det samme. Siden er laget for at en skal slippe og lage en nye tråder hele tiden. Spre ordet http://www.facebook.com/bimmersno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hvorfor benytter du tråden da? Denne tråden ble laget av meg 12 april og er benyttet til samme formål flere ganger. Pga. spesielle grunner er jeg ikke på facebook og ser heller ingen grunn til å starte der bare for at du skal være fri og åpne slike dumme tråder. Regner med at det er plass på server for noen slike tråder også Ellers syns jeg at Bimmer kan være på Bimmer sine sider og ikke flyttes til Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg benyttet tråden nettopp for å slippe å lage en ny. spesielle grunner faktisk men ja, jeg skal ikke tvinge deg til å lage Facebook. Men jeg ser det rett og slett som enklere enn å lage tråder. Det er ikke meningen å flytte bimmers til facebook heller, det er vell så og si umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Syns du det er plagsomt at det lages nye tråder da? Skjønner det bare ikke. Du har nå selv sørget for at denne tråden blir vanskelig å bruke neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 synst det er irriterende når folk lager flere tråder om det samme problemet.. men jeg gidder ikke diskutere om dette mer... noen foretrekker å lage en helt ny tråd for å spør om det er problemer med alle eller bare med seg selv andre foretrekker og enkelt greit å spør på en facebook side, siden du ikke har facebook vet du kanskje ikke hvor mye enklere dette er. Postet innlegget for de som synst det. Folk er forskjellig , sånn er det bare . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Med 40 innlegg 2 mnd her, er det kanskje i tidligste laget å bli lei av slike bagateller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Hva skjer med bilde opplastningene egentlig? Når er det på stell igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 når blir dette fikset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Så snart vår administrator får tid/mulighet. Ellers er det en tråd til om emnet her. viewtopic.php?f=9&t=200444 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå