Gå til innhold

megasquirt2 v3


Office
 Share

Anbefalte innlegg

1 Bosch BIP373 coildriver (samme som BMW bruker i originale hjerner)

2 dysedrivere

mulighet for bredbåndslambda inn

MSExtra 3.0.3s firmware (om ikke du har oppgradert denne i ettertid? :P )

satt opp for 2 innsprutsevents pr syklus (kontakt på syl. 2 og 5 må byttes om for å gå reint, kan evnt bare sette opp 6 squirts/cycle og kjøre originalt nett, men bruker da mer bensin)

sprutet er satt opp for høyohms dyser, størrelsen kalibrerer kjøper kjapt for sine egne. kan evnt bruke lavohms med dysemotstand. kan settes opp med lavohms dyser, men da bør man enten skaffe eksterne drivere (koster ca 500 kr) eller unngå å kjøre med lambdakorreksjon (lambda og flyback med lavohms dyser er litt kilent på originalt brett pga litt svak jordingslag i originalt kort).

kan ikke bruke original 3-pol IAC, men monter en fra f.eks volvo eller ford and you're set!

STORT brukermiljø, lett og lære seg, bra hw-support og lett tilgjengelig dokumentasjon fra http://www.diyautotune.com og http://www.msextra.com.

Nytt ledningsnett til denne koster hele 69 USD :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må lage triggersystem selv på veiv og på kamdrevet for å få det til å virke på en subaru motor.. da må du modifisere drevet til reg reima på veiva og ene kamdrevet.. kan også lage nytt triggerhjul på utsiden av reg reim drevet på veiva, men er ikke noe muligheter uten å tipasse på kamdrevet for kamføler... og siden den motoren har 1 coilpakke, så må du ha kamføler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...