Ælen Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Da får jeg lage en liten show tråd om bilen min da Bilen er en 2006 modell BMW E91 320d i lemans blå farge og det meste av utstyr. kopierer bare det som sto i en tidligere salgsannonse hva gjelder utstyr: Breyton sommerfelger med 245/30-20" og 8,5" bredde på felg foran, 285/25-20" og 10" bredde på felg bak. Toyo dekk. Orginale Bmw dobbelteke 194 M med 225/45-17" Nokia Hakkepelita RSI vinterdekk. HARTGE EKSOS Orginale blackline lykter bak Full M-SPORT pakke Svart skinnintriør Proffesjonell HI FI med 13 høytalere, meget bra lyd, suround system. Proffesjonell navigasjon. Idrive Park sensor foran å bak Stor kjørecomputer Bluetoot tilkobling for mobil(handsfri) Talestyring Bmw nød assist Komfort pakke Innovasjonspakke Innvendig og utvendig lyspakke Koppholdere Oppbevaringsrom To delt klimaautomatic Panoramasoltak Regnsensor Varmeseter Keylessgo Skipose i bakseterygg Bi xenon(nær å fjærnlys) Adaptive kjørelys(lysene følger kurven på veien) Hovedlysvasker Voice input system Tonede vinduer Ipod tilkobling Carbon nyrer Carbon diffusor Carbon splittere Ikke de beste bildene, da jeg skal få til mye bedre bilder over påske når jeg får tatt vårklargjøringa sikkelig Bilder med vintersko Bilder med sommersko Jeg har ingen spesielle planer for bilen enda, men det frister litt med senk nå som jeg har fått på sommerhjula. Skal ta en grundig shine på bilen med rensing av skinn, pollering og god voks i påska så skal komme med bilder fra det når den tid kommer Takk for titten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Hvor kjøpte du splitterne til fronten? Samt parklys + tåkelys? Ps, nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Takk, takk Hvor kjøpte du splitterne til fronten? Samt parklys + tåkelys? Ps, nydelig bil Splitterne var med bilen når jeg kjøpte den for én mnd siden så det vet jeg ikke, det samme med parklys og tåkelys, men tror ebay var inne i bildet på AE og tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Fet bil, ganske riktig stasjonsvogn litt mere senk så er den bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 takktakk Noen som kan fortelle meg hvor mye luft/trykk det skal være i dekkene mine? kjører med 2,5 bar både fram og bak nå, men har en følelse av at det blir litt feil med likt fram og bak. er 245/30-20" fram og 285/25-20" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Jeg ville kjørt opp mot 3bar og 2,7 fremme. Hvilket ET har du på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olram Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Flott bil. Ikke så ulik min. Hvordan synes du 20" er å kjøre på? Jeg synes 19" egentlig er nok ihvertfall på min, men mulig 20" ikke er så mye værre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Flott bil. Ikke så ulik min. Hvordan synes du 20" er å kjøre på? Jeg synes 19" egentlig er nok ihvertfall på min, men mulig 20" ikke er så mye værre. Jeg synes ikke 20" er noe komfortabelt å kjøre på, men har vendt meg mer å mer til det, men var iallefall mye bedre å kjøre på vinterhjul (piggfritt nokian hakka r på orginal 17" felg) Drev på å rubba og pollerte bilen i nesten 8 timer i går kveld, og skal fortsette nå straks. Så nå blir den bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigmo Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 så kjent ut.. pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Tok jo en full shine av bilen i påska kom jeg på nå Da ble bilen rubbet og pollert opp utvendig og toppet med Swissvax Insignis v2 i 2 lag invendig fikk mattene seg en rens og skinn setene ble behandlet med Swissvax leather cleaner og leather milk Her er de to bildene jeg har av bilen etter dette på en lokal bilmesse Er veldig nøye med vasking og pollering da jeg synes dette er veldig viktig, og bruker kun det beste av det beste av produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Fin E91 du har.. Jeg misunner bilpleieskillsene dine hvertfall. Har akkurat begynt å bygge opp et lite arsenal av produkter, men fy så pengene flyr når en ska shine!! Voksen du har lagt på er jo ikke akkurat av den billige sorten heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 har lånt meg noen nye felger da det ene dekket på breyton felgene er ødelagt. Ble ikke så dumt med disse felgene egentlig Skulle vært 20" da Som sagt så er dette bare felger jeg bruker nå mens jeg venter på å få fiksa breyton hjula mine venter på at en tidligere eier skal sende meg kvitteringa på dekkene så jeg får nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreK Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Flott bil, ser enda bedre ut i virkeligheten. Ser den nesten hver helg når jeg kjører forbi på vei til ØHF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Sommerfelgene dine var bare så rett til bilen! Nydelig farge og på den. Eneste som jeg ser her er litt mer senk, så hadde den vært nærmest perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå