Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 2007 E87(produsert mars 07, dvs facelift mdoell) og har sett på en del forum at det skal være mulig å oppgradere fra Business til Professional Radio. Kjøpte meg en Professional spiller fra en 2010 modell, mest sannsynlig litt for ny. Problemet er litt pussig, fordi spilleren virker når den først virker.....Dvs etter å ha installert spilleren så virker den uten problem. Etter å ha latt bilen stå i en god stund så når jeg da starter bilen så virker spilleren i ca 30sek. Hvis jeg da stopper bilen en kort periode for så å starte den igjen så virker spilleren normalt. Og den virker da så lenge jeg bruker bilen. Så skjer da det samme igjen etter at bilen har stått en lengre periode. Spilleren slitter å virke etter ca 30sek, må stoppe bil en kort periode for at den så virker som normalt igen.

Er det noen som har noen forklaring/formening på hvorfor det evt er slik. Bilen min har ikke MOST tilkobling (har loopet most bussen for å bli kvitt støy etc) og det er jo selvfølgelig noe med det, men jeg mener jo at enten så burde det virke eller så virker det ikke.

Morten

Skrevet

Spilleren er vel brukt?

Da er den nok kodet til forrige bil, og det vil da bli krøll i din..

Siden du har bil uten MOST, så får ikke en forhandler kodet den inn heller. Men mulig de med uoriginalt diagnoseutstyr får det til.

Skrevet

Ja, spilleren er brukt.

Men, er det da spiller eller bil som blir kodet om? Morsomme er jo at den virker da den virker :-) Og donor bilen hadde ikke HIFI eller annet ekstra utstyr, ihvertfall ikke som jeg kunne se utifra utstyrslista på den. Tenkte kanskje at det kunne ha noe med sw versjon på hjernen å gjøre, aner ikke om det er mulig å oppdatere dette evt sjekke versjon man har på noen måte.

Morten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...